TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 15 juli 2019 från mobil enhet

Fantastiskt fint & charmigt vandrarhem med hotellkänsla.
Vi bodde i rum 17 med underbar havsutsikt och vad vi förstod av tjejen i receptionen även var det finaste rummet.
Jättetrevlig och hjälpsam personal, helt perfekt & lagom stor frukost väl värd pengarna.
Vi kan varmt rekommenderar strandflickorna!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Teddienea
susanneStrandflicka, Receptionschef på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2019

Roligt att läsa att er vistelse var till belåtenhet och att ni uppskattade rum 17. Tack snälla för det fina betyget!

Omdömet skrevs 1 juli 2019

Helt otroligt mysigt hotell med fantastisk mat, supergulliga rum och en otroligt trevlig personal!
Frukostbuffén var väldigt bra och trädgården med en fantastisk utsikt uppe från klipporna!
Rekommenderar detta hotell starkt och tackar Strandflickornas Havshotell för denna gång!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Malinbrek
susanneStrandflicka, Receptionist på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 2 juli 2019

Det är så roligt att läsa recensioner där våra gäster har haft en härlig vistelse hos oss och är så nöjda som ni verkar va! Och jag ska hälsa mina kollegor att ni tyckte att de var otroligt trevliga. Önskar er varmt välkomna åter och ha en underbar sommar!

Omdömet skrevs 7 juni 2019

En helt fantastisk vistelse på Strandflickornas havshotell i Havspaviljongen.
Fantastisk personal, ljuvlig huvudbyggnad och mysig trädgård.
Bra frukost.

Havspaviljongen var smakfullt inredd och väldigt privat. Vägen dit var en upplevelse.
Ännu bättre än vad hemsidan visar. Återkommer gärna. Rekommderas varmt!

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Veronica P
susanneStrandflicka, Receptionist på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 9 juni 2019

Blir så glad av att läsa er recension! Alltid roligt när vi lyckas leva upp till våra gästers förväntan och lite mer därtill. Önskar er varmt välkomna tillbaka! Vänliga hälsningar Susanne Hero

Omdömet skrevs 10 maj 2019

Det läggs mycket ansträngning till detaljer på detta hotell. Läget är ju utmärkt och hotellet präglas av både läget och byggnadens utformning och ålder. Denna typ av hotell känns ju ibland lite trånga, och så också här. Så fundera över hur det funkar för er. Annars ett mycket fint hotell.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack VeniUltra
susanneStrandflicka, Receptionist på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2019

Tack för att ni tog er tid att skriva några rader om oss, och tack för det fina betyget!

Omdömet skrevs 4 mars 2019 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell med personliga detaljer. Lite som ett museum fast med Carpe Diem sängar. Trevliga menyer. Frukost med pannkakshjärtan! Färskpressad juice. Personal med förkläden. Tills du kliver ut genom entrén igen så hamnar du i rätt tidsepok. Glöm inte boka spa/bastu för det glömde vi. Lite trist för den har himmelsk utsikt.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack Z7085ZDelizabethp
LS_strandflickorna, Receptionschef på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2019

Tack så hjärtligt för dina fina ord!