Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Ett av det bästa boendena i Lysekil tom på hela västkusten. Supertrevlig personal och mysig miljö. Missa inte bastun och bubbelbadet 0 meter från det salta havet! Rekommenderas varmt. Dessutom nära till Stångehuvud, fina promenadstigar, bad och fiske bl.a.

Bodde här: mars 2018
Tack Glysen
BettinaSalesjo, Ägare på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2018

Tusen tack för dina fina ord om oss, och givetvis varmt välkommen åter!

Saltstänkta hälsningar från Bettina

Omdömet skrevs 4 november 2017

Vackert och smakfullt inrett och tyst rum med TV. Hotellet ligger helt nära havet. Man ser kobbarna där ute och en liten fyr. Morgonen bjuder på en underbar soluppgång! Jag sov djupt i en skön o mjuk säng. Rummet - perfekt för mig som är i Lysekil för jobbets räkning. Man känner sig genast välkomnad och bekväm. Frikostig frukost på morgonen. (På kvällen innan kunde man välja mellan några rätter - jag valde sill-macka en kväll. En annan kväll valde jag vegetarisk soppa som värmde gott i höstrusket.

Bodde här: november 2017
Tack Eva Å
Omdömet skrevs 18 oktober 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell i äldre stil. Bra läge med fina promenadvägar nära intill. Mycket bra kök. Utmärkt middag och en komplett välsmakande frukost. Lite trångt rum annars full pott. 5 min. promenad till centrum. Perfekt weekend ställe

Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack Börje M
BettinaSalesjo, Ägare på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 20 oktober 2017

Tusen tack för din fina recension om oss Börje - varmt välkommen åter!

Mvh Bettina/Strandflicksdirektörska

Omdömet skrevs 18 oktober 2017 från mobil enhet

Charmigt hotell med mysiga personliga rum, trivsam matsal och god mat. Ligger intill Stångehuvud och har en bedövande vacker utsikt över stf och vatten. Trevlig service med stort engagemang. Litet minus att den choklad som kunde beställas vid bokningen och där såg ut som lyxiga praliner visade sig vara en vanlig, högst medelmåttig, chokladkaka till överpris. Men i övrigt ett fantastiskt ställe!

Bodde här: oktober 2017, reste ensam
Tack DetteM8

Tusen tack för ditt fina omdöme om oss! När det gäller chokladen är det ett litet mysterium som vi håller på att reda ut - vi visste inte själva om att vi hade någon sådan "chokladtjänst" på onlinesiten ni bokade via - vi avvaktar svar från dem om vi kanske har någon felaktig inställning.

Varmt välkomna åter i framtiden!

Mvh Bettina/Strandflicksdirektörska

Omdömet skrevs 29 september 2017 från mobil enhet

Underbart boende vid havet, skön personal som verkligen bjöd till att göra allt så bra det bara kan bli. Härligt bubbel och bastubad vid havet. Dock ej något bad det var lågt vatten och stegen räckte ej till denna gång. Vi är supernöjda Tack

Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack Lennart A
BettinaSalesjo, Ägare på Strandflickornas Havshotell, svarade på det här omdömetSvarade 4 oktober 2017

Tusen tack för din fina kommentar här på Tripadvisor! Och varmt välkomna tillbaka vid ett senare tillfälle.

Saltstänkta hälsningar från Bettina/Strandlfickorna