“Akta er för fisken!!”
Omdöme om Terrassen Bistro

Terrassen Bistro
Rankad som nr 26 av 27 Restauranger i Lysekil
Omdömet skrevs 29 juli 2020

Passa er ifrån att ta den varmrökta laxen. Den är inte alls rökt. Den enda som blir rökt är du som betalar 200 spänn för en torr firre! Jag tog dock en kycklingsallad som var helt ok :)

Tack 374julia_

Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Helt okej hamburgare. Akta er för och ta fisken som serveras, mina vänner råkade ta den.. De var inte nöjda alls. Annars trevlig personal och bra service.

Tack danielsS7668VF
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Sett till att lunchen kostade 200kr så var detta riktigt uselt. Har inte ätit en så dålig lax på flera år. Kändes som en lunch i budget klassen. Läget är dock fint

1  Tack niklasj184
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Bra service men laxen var riktigt torr. Fick in två lax totalt pga av torrheten. Blev dock inte bättre. Inte alls värt priset.

Tack 962sofies
Omdömet skrevs 19 juli 2020

Terrassen ligger centralt i Lysekil och de har goda maträtter ofta fisk och skaldjur hämtade från lokala leverantörer.

Tack Erling G

Resenärer som tittade på Terrassen Bistro tittade också på

Lysekil, Västra Götalands län

Besökt Terrassen Bistro? Berätta vad du tyckte!