“Alltid bra mat på Rosvik ❤️”
Omdöme om Restaurang Rosvik

Restaurang Rosvik
Rankad som nr 5 av 27 Restauranger i Lysekil
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Alltid bra mat på Rosvik ❤️ Alla i sällskapet var nöjda med maten, Nöjdast var hen som beställde in Pasta med skaldjur från A la carten ( även jag som skriver lägger ett extra plus för den rätten)

Datum för besöket: juli 2020
Tack nikesan2011

Omdömet skrevs 29 juli 2020

Bra lunchställe om man söker god husmanskost med bra salladsbuffé. Trevlig personal som är mycket serviceminded. bra läge mitt i staden dessutom inga problem om man vill betala med kontanter vilket jag tycker skall vara ett beslut som kunden själv skall få ta och inte bortprioriteras av näringsidkaren.
Kan rekommenderas ...

Datum för besöket: juli 2020
Tack HansP562
Omdömet skrevs 10 mars 2020 från mobil enhet

Lika gott som vanligt. Ett familjeföretag som serverar mycket god lunch. Rekommenderar stället. Alltid lika vänliga och service inriktade. Finns parkering utanför. Handikapps vänlig ingång. Är ni allergisk mot något, bara säg till så ordnar de det. Visst är inredningen inte det bästa, men det gör inget för det är maten man kommer hit för. Alltid lika mycket folk här. Lunchen kostar 120 kronor. En stor salladsbuffé, soppa, dryck, varmrätt och ☕ och kaka ingår.

Datum för besöket: mars 2020
Tack 13Turist
Omdömet skrevs 27 februari 2020 från mobil enhet

Rosvik är inte bara en restaurang det är en del av hjärtat i stan. Drivet av mor och döttrar i över 25 år. Hur många som passerat här vet nog ingen men bra luncher helgmenyer mm är säkert att du finner här till lunch ackompanjeras det av ett välfyllt sallads bord. Kanske inte stjärnor i Michelin men ett säkert kort i Lysekil.

Datum för besöket: juli 2019
Tack 671bernts
Omdömet skrevs 24 januari 2020 från mobil enhet

En utflykt till Lysekil på en söndag och detta ställe har öppet för lunch!!!!
En åt järpar och den andre laxrätt. Underbart gott och dessutom rikligt salladsbord. Trevlig personal och kaffe på maten.
Fassilt pris för en välsmakande lunch . Hit kommer vi tillbaka!

Datum för besöket: januari 2020
Tack JM52_13

Resenärer som tittade på Restaurang Rosvik tittade också på

Lysekil, Västra Götalands län
Lysekil, Västra Götalands län

Fiskebäckskil, Västra Götalands län

Besökt Restaurang Rosvik? Berätta vad du tyckte!