“Pizza”
Omdöme om Restaurang Rosvik

Restaurang Rosvik
Rankad som nr 5 av 30 Restauranger i Lysekil
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Jag och mina kompisar var lite hungriga så vi tänkte få i oss lite mat och vad passade inte bättre än lite go pizza. Maten var kanon och personalen fantastisk. Bland de bättre pizzeriorna i området.

Datum för besöket: juni 2017
Tack erikw963

Omdömet skrevs 27 november 2016

Lunchen smakade utmärkt och stämningen var trevlig och avslappnad. Inredningen var enkel och något udda, men allt funkade bra och personalen var trevlig. Jag lunchade tillsammans med en engelsman som var helt lyrisk. Han sa att det var längesedan han var på en så bra restaurang. Detta är helt klart ett ställe jag gärna lunchar på igen.

Datum för besöket: november 2016
Tack Ove O
Omdömet skrevs 30 oktober 2016 från mobil enhet

Lite gammaldags sliten restaurang men med gedigen känsla. Vi och pensionärer och släktsällskap som åt söndagslunch. Jag åt entrecote helt ok, mannen åt som han säger väldigt god hamburgare med otroligt god klyftpotatis .
Bra gedigen husmanskost för lagom pris . Inget för 80 årskalaset men absolut för söndagsutflykter när man inte fyller jämt trevlig

Datum för besöket: oktober 2016
Tack anna-klara a
Omdömet skrevs 23 augusti 2016

Vi åt bergtunga och den var sagolik. Trevlig personal o miljö. Bra läge vid hamnen och till kommunikationer.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack BussmanCrikvenica
Omdömet skrevs 20 augusti 2016 från mobil enhet

Lite väl sunkig miljö, upplevdes lite sjappigt. Åt dock inte deras, enligt de själva, paradrätt. Trevlig service men nja. Ingen superhöjdare.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Frippans

Resenärer som tittade på Restaurang Rosvik tittade också på

Lysekil, Västra Götalands län
Lysekil, Västra Götalands län

Fiskebäckskil, Västra Götalands län

Besökt Restaurang Rosvik? Berätta vad du tyckte!