“Sjukt missnöjda”

20:00
Rankad som nr 9 av 30 Restauranger i Lysekil
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Uselt!
Vi skulle hört varningsklockor när servitrisen börjad berätta att halva dryckesmenyn var slut ”för det var ju sista dagen” vi beställde varsin tomatsoppa, nej det var ju 3 räkor, 3 små musslor och några stackars fiskbitar i, så de kallade det fisksoppa. Vi frågade om man kunde få enbet bröd till, men fick till svar att det var lunchservering så då kunde man inte få bröd.
En knapp timma efter vi lämnat restaurangen blir vi båda kassa i magen

Tack plimmos

Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

Pråm var en mysig restaurang med en atmosfär som andades historia. Den har funnits länge som restaurang, om än med flera olika ägare (?)
Maten var god. Surdegspizzan, mycket god om än en aning undergräddad. Fisken något liten portion. Servicen var tillfredsställande och ljudnivån var inte störande.

Tack Mi E
Omdömet skrevs 3 augusti 2021 från mobil enhet

Maten var helt ok men servicen var mycket märklig. Kändes som en ovillig släkting hade hoppat in för den ordinarie. Kan inte rekommendera detta då det är relativt dyrt och jag då förväntar mig en annan atmosfär.

2  Tack bergvidder
Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

God mat och fin utsikt! Vi åt köttbullar, ceasarsallad och fisksoppa, alla nöjda! Ordentliga portioner. Rekommenderar detta ställe!

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack annalY4852UT
Omdömet skrevs 25 juli 2021 från mobil enhet

Åt middag en julikväll med familjen inklusive små barn. Läget och lokalen är trevliga och förstärker känslan av hav. Vi kom innan rushen vilket var tur eftersom de var gravt underbemannade. Kändes mer som en skolbespisning där det gällde att utfodra så många som möjligt. Vid vissa bord bjöds på förrätts-bröd men inte vid vårt. Kändes trist och förstärkte känslan av att inte vara sedd som gäst. Svårt att få kontakt med personalen för kompletterande beställningar och betalning. Maten var inte något att klaga på men priser i det övre området gav högre förväntningar. Pizzorna var välgjorda och goda och kändes prisvärda även om inte de heller var billiga.

Datum för besöket: juni 2021
Tack 466andreasa

Resenärer som tittade på Pråmen Fisk- & Skaldjursrestaurang tittade också på

Lysekil, Västra Götalands län
Lysekil, Västra Götalands län

Fiskebäckskil, Västra Götalands län

Besökt Pråmen Fisk- & Skaldjursrestaurang? Berätta vad du tyckte!