Agoda.com
Omdömet skrevs 30 juni 2019

En bra och prisvärd övernattning med de facliteter man kan förvänta sig. Rent och snyggt och bra rum. Bra frukost. Generösa öppettider. Helt ok matutbud, vill man äta en gourmetmiddag bör man välja något annat ställe.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack 48Stoffe
Omdömet skrevs 26 juni 2018 från mobil enhet

Familjen fick alla något, kött, pommes, veganmatt. Snabb expediering. Salladsbord .
Ok priser.

Jsg som är lite kinkig åt en god hemlagad nötbiff. Potatisen och såsen var oätlig. Salladen ofräsch.

Kaffet äckligt.

Kanske för den som måste äta här inget för resten av oss.

Kiosken på rasten var välfylld och hade gärna käkat nåt därifrån om jag vetat hur maten smakade .

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack annakQ9596ZW
Omdömet skrevs 16 april 2018

Vi var ett sällskap på ca 20 personer, som beställt "dagens" till ca kl. 15.30. Jag valde ugnsbakad torsk, dumt nog. Både fisk och potatis hade stått uppvärmt säkert i flera timmar. Fisken var torr och nästan oätbar. Potatisen smakade "institutionspotatis". Inte gott! Jag vill påpeka att detta är min personliga uppfattning, men jag är intresserad av matlagning och om jag stått i kassan hade jag inte serverat sådan mat. /Alf

Datum för vistelsen: april 2018
Tack infoY5771DL
Omdömet skrevs 6 april 2017

Betala med Volvokort och få rabatt. Bra mat till normalt pris. Här får man svenskhusmanskost, sallad och kaffe med kaka. Perfekt för den som är trött på snabbmat. Det går fort att få maten och man behöver aldrig vänta.

Rumstips: Ligger nära vägen men inte allt för nära, så det är helt ok
Datum för vistelsen: mars 2017
1  Tack Mario N
Omdömet skrevs 21 november 2016

Dagens lunch, mandelfisk med kokt potatis och remoladsås. Den sämsta lunch jag ätit i Sverige. Snustorr fisk som antagligen legat ett par dagar i värmeugn. Potatis som trots att den var skalad hade ett tjockt skal och en slarvigt påkastad majonnäs. Detta vill man inte betala pengar för. Kommer aldrig tillbaka.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack Berit j