Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Agoda.com103 US$
Tripadvisor103 US$
Omdömet skrevs 6 april 2017

Betala med Volvokort och få rabatt. Bra mat till normalt pris. Här får man svenskhusmanskost, sallad och kaffe med kaka. Perfekt för den som är trött på snabbmat. Det går fort att få maten och man behöver aldrig vänta.

Rumstips: Ligger nära vägen men inte allt för nära, så det är helt ok
Datum för vistelsen: mars 2017
1  Tack Mario N
Omdömet skrevs 21 november 2016

Dagens lunch, mandelfisk med kokt potatis och remoladsås. Den sämsta lunch jag ätit i Sverige. Snustorr fisk som antagligen legat ett par dagar i värmeugn. Potatis som trots att den var skalad hade ett tjockt skal och en slarvigt påkastad majonnäs. Detta vill man inte betala pengar för. Kommer aldrig tillbaka.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack Berit j
Omdömet skrevs 25 april 2016 från mobil enhet

Snabb trevlig service med helt ok lunch. Hade önskat mer svenska råvaror för högre betyg. Brukar vara tre rätter att välja på och det är ofta husmanskost som ett alternativ. Ofta mycket folk i lunchtid och därför lite trångt på parkeringen.

Datum för vistelsen: april 2016
Restyp: Reste ensam
Tack Anna M
Omdömet skrevs 24 mars 2016

Rumstips: Velg et rom mot baksiden.
Datum för vistelsen: mars 2016