“Super!”

Aroy Thai Restaurant
Rankad som nr 2 av 44 Restauranger i Falköping
Kök: Argentinskt
Omdömet skrevs 21 september 2020 från mobil enhet

Det här har Falköping lyckats riktigt bra! Väljer sällan att äta thaimat men hemma på bygden för jag det. Underbara smaker & supertrevlig personal. Kommer tillbaka!

Datum för besöket: september 2020
Tack marielW2065AJ

Omdömet skrevs 31 augusti 2020

Kanonmat i trevlig miljö. Trevligt bemötande och fräsch mat. Fanns både thaimat och lasagne med ett fräscht salladsbord.

Tack 156bj_rnf
Omdömet skrevs 21 augusti 2020

Jättegod lunchbuffé, kryddningen anpassad till svenska gommar men chili finns för den dom vill svettas

Tack Inge J
Omdömet skrevs 5 augusti 2020 från mobil enhet

Har lunchat här i flera år och har aldrig blivit besviken, fantastisk mat och trevlig personal! Rekommenderas varmt!

Tack Hyppelito
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Som vanligt förstklassig service och fantastisk mat. Ett måste att besöka om man har vägarna förbi Falköping.

Tack 116johanh

Resenärer som tittade på Aroy Thai Restaurant tittade också på

Falköping, Västra Götalands län

Besökt Aroy Thai Restaurant? Berätta vad du tyckte!