Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 29 maj 2019 från mobil enhet

Den här campingen är en liten oas uppe på mösseberg. Nära till friluftsområdet med fina gång och cykelbanor samt skidbacke & badplats. Dessutom bara ett stenkast ifrån mösseberg lilla djurpark! Här finns ett utsiktstorn & fin lekplats!

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Skogsnissan
Rita Linder, Annan på Mössebergs Camping, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2020

Vad roligt att du trivdes hos oss! Välkommen tillbaka / Rita Mössebergs Camping& Stugby

Omdömet skrevs 2 september 2018 från mobil enhet

Mössebergs camping är en ganska liten camping som ligger jättefint uppe på höjden. Man får en härlig utsikt över falköping. Det finns bra och fina motionsspår runt campingen och en liten fin sjö. Servicehuset var sådär men funkar. Trevlig personal och ett fint läge.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack 992nicklask

Tack för din recension! Mvh Rita Mössebergs Camping & stugby

Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Vackert belägen camping m tyvärr dåligt städat på toaletter och i duscharna. Saknar ex sanitetspåsar på toaletterna vilket gjorde att det låg mindre trevliga saker på golvet. Mycket ofräscha duschar där det låg mycket håravfall. Trevlig personal. Kunde varit en toppen camping om städningen varit bättre.

Tack Picat77

Hej Picat77
Vad tråkigt att läsa att städningen inte var bra. Vi har inte haft klagomål på städet tidigare men tar till oss dina kommentarer!
/ Rita Mössebergs Camping& Stugby

Omdömet skrevs 21 juli 2018 från mobil enhet

Mysig, lugn camping med vacker utsikt,
grymt fräscha duschar och toaletter samt diskutrymmen
Fint bemötande och lätt incheckning man fick välja campingplats själv vid ankomst.
En liten promenad till en liten sjö med strand intill toppen ställe för den som vill ha det lugnt och skönt.

Tack 385fridae

Omdömet skrevs 15 juli 2018 från mobil enhet

Hade dom haft kvar möjligheten till att få säsongsplats så hade jag ställt mon vagn där .
En liten lugn och mysig camping .
Nära till bad.motionsslinga lekpark med bland annat utegym och hinderbana.
Nära (gång avstånd) till djurpark för barnen .

Tack Thomas O

Hej Thomas , du är välkommen att boka din säsongsplats hos oss! Välkommen att höra av dig 0515-885588 / Rita Mössebergs Camping& Stugby