Tripadvisor
Inkorg
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Omdömen från våra medlemmar

911fridan
Nivå 1 Skribent
4 omdömen
“Ok för priset men inte mer.”
Omdömet skrevs 24 februari 2020 för en vistelse i februari 2020

Vi var ett stort gäng som hyrde 5 lägenheter totalt. Alla lägenheterna hade olika mer eller mindre stora skavanker men generellt sett kändes det slarvigt byggt och lite ofräscht. Bilderna som visas på hemsidan med loft är endast de största lägenheterna som rymmer 6 personer. Om man bokar för 4 personer får man allt i ett plan, med en dubbelsäng och en bäddsoffa. Det är ganska trångt. Vi saknade garderober.
Vår lägenhet var ganska sliten men framförallt var det avsaknaden av nödvändiga saker som störde. Vi hade ett durkslag med ett stort hål i, bara en pytteliten skålformad stekpanna, ingen stekspade utan endast en liten träslev, ingen brödrost, bara mycket små glas, en dammsugare som inte sög. Dessutom var alla täcken och kuddar jättesmutsiga och fläckiga. Det märkte vi inte förrän vi skulle bädda på kvällen och receptionen var stängd och vi fick bädda med dem ändå. Efter någon dag bad vi om ett helt durkslag och en brödrost och fick det meddetsamma. I efterhand borde vi ha bett om allt vi saknade redan dag 1. Sista dagen upptäckte vi att andra hade en stor sopborste, något vi också behövt under veckan. De kunde haft en lista med vad som skulle finnas eller ännu hellre kollat själva att allt fanns i lägenheten.
Hotellet ligger helt ok i byn. Antingen har man utrustningen i sitt skåp (som ingår) på bottenplan och går 200m "uppför vägen" till en backe eller så betalar man 2€ per dag och person för att ställa skidor och pjäxor på skiduthyrningen på ett bättre läge i "Gallerian". Det tyckte vi funkade bäst eftersom vi har barn som inte vill bära skidorna.
Balkongerna har fin utsikt över berg och pister och man kunde sitta på balkongen och njuta av sol och utsikt. Vi bodde på våning 2 och redan där var utsikten fin. Det finns pool och bubbelbad på hotellet som är öppet på eftermiddag/kväll. Vi var aldrig där.
Tänk på att ta med allt du behöver som tvål, toapapper, handdukar, diskmedel etc eller köp i lokala butiken.
Trots allt skulle vi ev. kunna boka detta boende igen om vi tycker att det har det bästa priset. Dels vet vi vad vi ska fråga efter, vad vi ska dubbelkolla och vad vi behöver ha med oss dit.

Datum för vistelsen: februari 2020
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera