“Ni måste besöka denna pärla”

Mellow Cafe & Bistro
Rankad som nr 2 av 48 Restauranger i Strömstad
Kök: Skandinaviskt, Bar
Middagsalternativ: Frukost
Middagsalternativ: Frukost
Omdömet skrevs 20 februari 2018 från mobil enhet

När jag är i Strömstad och det är vardagar under lågsäsong, äter jag helst på Toro. Alltid en upplevelse och njutning. Besök denna pärla

Datum för besöket: februari 2018
Tack Tony B

Omdömet skrevs 31 januari 2018 från mobil enhet

Var här och åt lunch en fredag och det var väldigt lugnt och trevligt ställe. Åt en varmsmörgås och den var jättegod.

Datum för besöket: januari 2018
Tack Niclas P
Omdömet skrevs 24 augusti 2017 från mobil enhet

Har varit här ngr gånger och alltid varit supernöjd! Härlig innergård där man kan sitta och njuta av maten. Flera goda små och mellanrätter att välja mellan, jag var här och åt en lätt lunch/brunch. priset har stigit lite sista året vilket nog beror på att det blivit mer populärt att gå hit men det är ff ok priser.
Kan varmt rekommendera Mellow!

Datum för besöket: juli 2017
Tack Helena J
Omdömet skrevs 17 augusti 2017 från mobil enhet

Kom till afternoon tea; grym meny med olika valmöjligheter! Lite dyrt men som sagt bra service, trevlig innergård med sköna sittplatser och bra musik! Maten var kanon!

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Getaway44010
Omdömet skrevs 14 augusti 2017 från mobil enhet

Mycket mysigt och trevligt ställe året runt! Mycket god mat dessutom! Ligger på ett lite lugnare ställe även om det är en del trafik på gatan som kan vara lite störande sommartid. Bra ställe för både brunch, fika eller enklare mat! Känns som att det är bra råvaror. Hit går jag gärna igen!

Datum för besöket: juni 2017
Tack tennisplayer3

Resenärer som tittade på Mellow Cafe & Bistro tittade också på

Strömstad, Västra Götalands län

Besökt Mellow Cafe & Bistro? Berätta vad du tyckte!