“Härligt lugn inne i city”

Mellow Cafe & Bistro
Rankad som nr 2 av 48 Restauranger i Strömstad
Kök: Skandinaviskt, Bar
Middagsalternativ: Frukost
Middagsalternativ: Frukost
Omdömet skrevs 9 augusti 2017

Skönt ställe att sitta och fika eller äta när man behöver en paus, fantastisk innegård som skall besökas när det är fint väder.

Tack Ola P

Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Gick in här o mötte en riktigt fin bakgård , full med blommor , växter o grönt. Olika sittmöbler gjorde det riktigt trivsamt!

Man blev riktigt glad av att besöka detta ställe.

Åt inget denna gång men tog en dricka. Övriga som fick in mat såg ut o va nöjda och set såg riktigt fint ut.

Tack Christopher R
Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Vi såg att detta låg i topp på Tripadvisor så vi beslöt att prova det. Vi tog en fika och som fik var det ganska ordinärt men vi ångrade att vi inte skulle äta lunch där då det kom mycket goda dofter från köket.

Tack Ixtryl
Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Mysig restaurang med allt ifrån frukost och middag till fika och dricka. Något avskalad meny men maten vi åt smakade gott! Trädgården är riktigt mysig och många små detaljer är mysiga för den intresserade- så som biljardbollar som nummer för maten. Unikt och modernt ställe på denna plats!

Tack Fanny L
Omdömet skrevs 21 juli 2017 från mobil enhet

Vi åt lunch i deras väldigt mysiga trädgård och var jättenöjda. Grillade mackor och amerikanska pannkakor och allt var supergott! Tjejerna bakom disken var verkligen hjälpsamma och genuint trevliga. Trevlig atmosfär och fint inrett. Rekommenderas varmt!

Tack Lisahelena

Resenärer som tittade på Mellow Cafe & Bistro tittade också på

Strömstad, Västra Götalands län

Besökt Mellow Cafe & Bistro? Berätta vad du tyckte!