“Schysst ställe med soft miljö”

Mellow Cafe & Bistro
Rankad som nr 2 av 48 Restauranger i Strömstad
Kök: Skandinaviskt, Bar
Middagsalternativ: Frukost
Middagsalternativ: Frukost
Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Mysig restaurang med allt ifrån frukost och middag till fika och dricka. Något avskalad meny men maten vi åt smakade gott! Trädgården är riktigt mysig och många små detaljer är mysiga för den intresserade- så som biljardbollar som nummer för maten. Unikt och modernt ställe på denna plats!

Datum för besöket: juli 2017
Tack Fanny L

Omdömet skrevs 21 juli 2017 från mobil enhet

Vi åt lunch i deras väldigt mysiga trädgård och var jättenöjda. Grillade mackor och amerikanska pannkakor och allt var supergott! Tjejerna bakom disken var verkligen hjälpsamma och genuint trevliga. Trevlig atmosfär och fint inrett. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: juli 2017
Tack Lisahelena
Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Bra kaffe, trevligt afternoon tea fika med ost-toast, scones med marmelad, bär. Fin uteservering, ganska avskilt från värsta folkmassorna nere vid hamnen, så det är relativt tyst och lugnt.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Lars W
Omdömet skrevs 8 maj 2017

Mycket trevlig äkta personal.Mysig ute servering med skön känsla.Helt ok mat, men når inte lika högt som det övriga.En god början på öl sortementet.

Datum för besöket: maj 2017
Tack larseric2016
Omdömet skrevs 28 december 2016

Mellis har en lummig, stilla trädgård i lounge stil för den som vill komma undan stadens turisthets på sommaren. Här råder en stilla atmosfär mitt i stan. Genomtänkt meny även om den inte är omfattande. På vintern ett toppen lunch ställe med dagens soppa till rimligt pris. Har testat de flesta och alla är goda.

Datum för besöket: december 2016
Tack PLeande

Resenärer som tittade på Mellow Cafe & Bistro tittade också på

Strömstad, Västra Götalands län

Besökt Mellow Cafe & Bistro? Berätta vad du tyckte!