Omdömet skrevs 27 juli 2020

Mycket fint läge och en trevlig SPA-avdelning. Cool bar och proffsig personal. Härlig solterass! Fin frukost men väldigt lite bröd att välja på. Förvånad att den serverades som buffé under epedemin som pågår. Hotellet ger en känsla av lyx.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack gammelstilla
Linda Einarsrud, Hotelldirektör på Strömstad Spa & Resort, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2020

Kära gäst,

Tusen tack för ditt fina omdöme.

Det glädjer oss att du hade en trevlig vistelse hos oss!

Varmt välkommen tillbaka!

Linda Einarsrud

Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Var en natt med min sambo på hotellet. Besökte inte Spa och åt inte på restaurangen så dem kan jag inte bedöma. Hade bokat ett ganska stort rum (40 kvm) med balkong och det var bra. Solen sken och det var mycket skönt på balkongen. Rummet i övrigt var fräscht, verkade sakna AC dock så det kan nog bli varmt. Just denna natt var det ganska svalt både ute och inne.

Frukosten var bra. Hade det som man kan förvänta sig av en hotellfrukost.

Även om hotellet ligger en bit från Strömstad så tog det inte lång tid att gå tack vare den lilla färjan.

Kan helt klart åka hit igen.

Tack 426mikaelk

Kära gäst,

Tusen tack för er feedback.

Så roligt att höra att ni var nöjda med vistelsen och att ni uppskattade
vår Corona anpassade frukost.

Vi ser fram emot att önska er välkomna till oss igen!

Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Stort hotell som kändes lite opersonligt. Mycket trevlig personal i receptionen. Förvånande att utomhus miljön inte var i bättre ordning inför semestersäsongen. Ogräs och lite skräpigt.
- för städningen framförallt i allmänna utrymmen. Korridoren borde dammsugas varje dag.

Datum för vistelsen: juni 2020
1  Tack 611charlottep

Kära gäst,

Tusen tack för ditt omdöme.

Härligt att ni nämner våra underbra kollegor i receptionen!

Jag önskar att följa upp ditt besök hos oss, jag är tacksam om du kan maila mig
när ni besökte oss och vilket namn bokningen stod på. Min mailadress är linda@stromstadspa.se

Omdömet skrevs 24 juli 2020

Ett jättebra hotell som skulle kunna lyckas ännu bättre i dessa tider genom att ta hänsyn till antalet besökare vid frukost. Jag kände mig inte trygg tyvärr utan man fick nästan kliva på varandra. Och buffé i dessa tider känns också lite sådär, tyvärr. Det finns utvecklingspotential på den fronten! Annars jättebra allting :-)

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack elinjgustafsso

Kära Elin,

Stort tack för ditt fina omdöme.

Det glädjer oss att ni hade en fin vistelse hos oss i Strömstad.
Vi serverar buffé igen till frukost men ni kan också beställa kontinental
frukost serverat vid bordet, jag beklagar om ni inte fick information om det.

Ha en underbar sommar & varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Nästan skrattretande hur mycket fel man kan göra med ett restaurangbesök. Personalen i spaavdelningen var inte bättre. Tror inte Mc Donalds skulle anställt det här gänget, på ett hotell som ända tar 2500 + /natten i covidtider.

1  Tack Q2426ZYdavidb

Kära gäst,

Stort tack för ditt omdöme.

Jag beklagar att er upplevelse i vår restaurang denna gången inte blev
som förväntat eller på det nivå som vi skall leverera.

Vi önskar att följa upp ditt besök hos oss och hoppas ni vill ge oss en ny chans.
Jag är tacksam om du kan maila oss vilket namn bokningen stod på till vår
Director of Food & Beverage zowie.enberg@stromstadspa.se.

mvh