Omdömet skrevs 17 februari 2020

Hej!
Hotellets miljö både i hotellet, restaurangen och i spat är vackert. Hotellrummet var fint! Det var det enda positiva. Dålig information ifrån reception. Bokade bord förväg, fick ingen bekräftelse. De hade bokat bord åt oss utan att informera. Gick att ändra. Spat serverade alkohol och spelade dunka musik. Massor av folk, många väldigt onyktra och ohämnade beteende(nästan taget ur en barnförbjuden film). För mycket folk överallt i varmvattenpooler, bastus, sittplatser m.m. Var 15 min kö för komma in i restaurangen. Personal sa endast buffé ingick när vi tidigare fått information att trerättersmiddag eller buffé ingick, dock kökets val. Servitören såg vi endast till vid första beställning av dricka. En norsk man som inte förstod svenska (förstod heller inte hans norska). Försökte beställa en alkoholfri cider men han trodde att jag ville beställa äppeljuice. Var otrevlig i attityden(ej direkt serviceminded).
Buffén var väldigt simpel med lassange,krabbklor och lite kall rökt fisk. Stod inte heller vad det var för rätt eller stod fel information. Ingen koppling till alla hjärtans dag, exslusivt eller märkvärdigt. Alla rätter som skulle vara varma var kalla. Desserter menlösa, kalla eller panacotta med skum konsistens. 5/10.

Frukosten var kaos,massa folk överallt. Hyfsad valmöjlighet mellan rätter. All varm mat är kall som bacon, stekta ägg, äggröra m.m. Hotellets fokus var tjäna pengar tycka in så mycket folk som möjligt utan vara måna om gästernas upplevelse under vistelsen.
Restaurangupplevelsen kändes mer som en utfodring ifrån ett storkök än försöka ge sina gäster en minnesvärd romantisk middag Vid utcheckning 15 min kö. Påpekade våran upplevelse i receptionen men inte dugg intresserade av lyssna eller ta till sig synpunkter för förbättring. Till de som frågat så svarar jag att detta spa inget jag rekommenderar eller vill någonsin åka tillbaka till.

1  Tack Sofia C
LindaE2835, Hotelldirektör på Strömstad Spa & Resort, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2020

Kära Sofia,

Tusen tack för ditt omdöme.

Så härligt att ni tycker om vår miljö!

Jag beklagar verkligen att resten av er upplevelse hos oss denna gången inte blev som ni förväntat,
jättetråkigt när man sitter igen med en sådan känsla. Det är absolut inte på denna nivån vi skall leverera.

Vi önskar att följa upp ditt besök hos oss och hoppas ni vill ge oss en ny chans. Jag är tacksam om du kan maila oss vilket namn bokningen stod på till vår Director of Food & Beverage zowie.enberg@stromstadspa.se.

Med vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 16 februari 2020 från mobil enhet

Ett modernt och fint hotell precis vid småbåtshamnen. Det som sticker ut är den trevliga personalen. Fräsch och fin frukost där du kan få dig en omelett a la minute. Lätt att ta sig till ”stan” utan bil tack vare det fina tipset att ta den lilla personfärjan 4-500 meter från hotellet. Närheten till Norge gör att det är hög prisnivå. Spat är helt OK om än litet.

Tack stefans813
LindaE2835, Hotelldirektör på Strömstad Spa & Resort, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2020

Kära Stefan,

Tusen tack för ditt fina omdöme.

Det glädjer oss att du hade en trevlig vistelse hos oss och speciellt att du nämner vår härliga
personal, de är bara fantastiska!

Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 3 februari 2020

Har aldrig blivit besviken på Strömstad Spa. God mat, fint spa och härlig miljö. Har varit där ett flertal gånger och alltid varit supernöjd. Personalen är glada, trevliga och hjälpsamma. När man har varit på Strömstad Spa känner man att man har unnat sig lite lyx.

Tack jennyedgren
LindaE2835, Hotelldirektör på Strömstad Spa & Resort, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2020

Kära Jenny,

Wow - vilket underbart omdöme!

Jag har delat det med alla mina goda kollegor, så kul:)

Hoppas vi syns igen snart, varmt välkommen!

Omdömet skrevs 30 januari 2020

Mycket trevligt och bra hotell. Personalen gör allt för gästerna så att man känner att man betyder något. Servicen är den bästa och hotellet har allt man behöver samt en underbar miljö som man kan njuta av.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack lasse191

Kära Lasse,

Tusen tack för ditt omdöme.

Det glädjer oss att du hade en trevlig vistelse hos oss och speciellt att du nämner vår underbare
personal, de är bara fantastiska!

Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 28 januari 2020

Hotellet ligger i flott till med utsikt mot Strömstad. golfbana och promenad strök utanför dörren, Underbart spa och en fantastisk god frokost är nog till att jag kommer resa hit igjen många gonger :-)

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Sporanos67
LindaE2835, Hotelldirektör på Strömstad Spa & Resort, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2020

Kära gäst!

Tusen tack för jättefint omdöme!

Härligt att du gillar vårt Spa och speciellt vår frukost!
Du är så varmt välkommen tillbaka, det ser vi fram emot:)

Önskar dig en fin kväll.

Mvh
Linda E