Omdömet skrevs 30 januari 2020

Mycket trevligt och bra hotell. Personalen gör allt för gästerna så att man känner att man betyder något. Servicen är den bästa och hotellet har allt man behöver samt en underbar miljö som man kan njuta av.

Tack lasse191
LindaE2835, Hotelldirektör på Strömstad Spa & Resort, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2020

Kära Lasse,

Tusen tack för ditt omdöme.

Det glädjer oss att du hade en trevlig vistelse hos oss och speciellt att du nämner vår underbare
personal, de är bara fantastiska!

Varmt välkommen tillbaka!

Hälsningar
Linda Einarsrud

Omdömet skrevs 28 januari 2020

Hotellet ligger i flott till med utsikt mot Strömstad. golfbana och promenad strök utanför dörren, Underbart spa och en fantastisk god frokost är nog till att jag kommer resa hit igjen många gonger :-)

Tack Sporanos67
LindaE2835, Hotelldirektör på Strömstad Spa & Resort, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2020

Kära gäst!

Tusen tack för jättefint omdöme!

Härligt att du gillar vårt Spa och speciellt vår frukost!
Du är så varmt välkommen tillbaka, det ser vi fram emot:)

Önskar dig en fin kväll.

Mvh

Omdömet skrevs 18 januari 2020 från mobil enhet

Ett helt ok spa hotell. Rent på rummet och ok standard. Varken mer eller mindre. Spa anläggning har ett rimligt spa utbud. Dock väldigt mycket folk o inte så avslappnande. Vi var där på en fredag. Men så till restaurangen. Vi valde ala carte. Fullständigt överprisad mat. En grillad entrecote med pommes för 380 kr. Rimligt pris hade varit häften. Smaken va heller inte mkt att hurra över. Nä där behöver ni göra om göra rätt. Hade satt en 3 a i betyg om det inte va för maten.

Tack henriktuu
LindaE2835, Hotelldirektör på Strömstad Spa & Resort, svarade på det här omdömetSvarade 19 januari 2020

Kära Henrik,

Tack för ditt omdöme och tusen tack för att du berättar för oss hur vi kan göra ditt besök hos oss ännu bättre. I april kommer vi att renovera hela baromrpdet, vi hoppas att inom kort få bygga ut Spa med nya attraktioner så det blir bättre plats.

Jag beklagar att er upplevelse i restauranten inte alls var som förväntat och att ni inte tyckte maten smakade som ni önskade.

Hoppas ni vill ge oss en ny chans, önskar Er varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 16 januari 2020

Detta hotell är ett favorithotell som vi återkommer till år efter år.
Spaavdelningen är förstås navet,men restaurangen,de ledarledda gympassen,de generösa utrymmena och golfbanan intill bidrar till full pott för detta hotell.
Frukosten är också i toppklass med omelettkock som extra plus.

Tack P3571XShanss
LindaE2835, Hotelldirektör på Strömstad Spa & Resort, svarade på det här omdömetSvarade 18 januari 2020

Kära gäst,

Tusen tack för din underbara recension.

Härligt att få vara Ert favorithotel! Det görs oss stolt och gla!

Önskar er varmt välkomna tillbaka till oss för nya upplevelser!

Omdömet skrevs 2 januari 2020 från mobil enhet

Det kan vara så att vi hade otur......men det var i vart fall 10 gäster till som hade synpunkter i restaurangen
Priserna är i nivå med Sjömagasinet som är en gåva till matälskare. Vill du vänta 1 timma och trettio minuter på två ” olika” varmrätter, Sej rygg 340skr och en Torskrygg 390skr, åk dit på nyårsdagen! När väl maten kommer till bordet och vinflaskan är slut, presenteras ”två fisk” och slamrar ner i bordet. Två sej landar framför Er, Vad är det som händerFörklarar att jag beställt torskrygg, svaret du få är rabatt på notan
Tack för dig i baren som räddade kvällen med Gott kaffe med tillbehör
Plåtbyglarna i garderoben är till för att sätta ihop sängarna
Bokar annat vid nästa tillfälle

1  Tack christer p
LindaE2835, Hotelldirektör på Strömstad Spa & Resort, svarade på det här omdömetSvarade 11 januari 2020

Kära gäst,

Tusen tack för ditt omdöme.

Jag beklagar att er upplevelse i restauranten inte alls var som förväntat eller på det nivået vi skall
leverera, jättetråkigt att höra om Er upplevelse.

Jag önskar att följa upp ditt besök hos oss och hoppas ni vill ge oss en ny chans, jag är tacksam om du kan maila mi vilket namn bokningen stod på. Min mailadress är linda@stromstadspa.se