“Stans bästa hamburgare och definitivt bästa (Pan) pizza!”
Omdöme om Park

Park
Boka med
Park har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 3 av 48 Restauranger i Strömstad
Kök: Grill
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Jag ÄLSKAR Park´s Pan pizza och rekommenderar varmt till alla (pan) pizza-älskare att prova deras pizza. Maten är vällagad och miljön är mycket spännande. Park´s hamburgare är utsökt. Jag gillar servitörernas personliga kontakt och spontanitet. Definitivt värt ett besök!

Tack Sinisha B

Omdömet skrevs 13 februari 2018

Det var en tillfällighet att jag gick på denna restaurang kombinerad restaurang och biograf. Trevlig milj, serviceinriktad personal och mycket god mat. Jag beställde en entrecote och det var en väl tilltagen bit som smakade utmärkt. God pommes frites och grönsaker. Har du vägarna förbi besök denna restaurang.

Tack AndersPH
Omdömet skrevs 13 januari 2018 från mobil enhet

Ok men inte mer. En biff Rydberg för det priset skall vara betydligt bättre gjord och serverad. Servitören är mer av en pajas än servitör. Park behöver höja sig på alla nivåer ett snäpp för att leva upp till sin prisnivå.

Tack Jonrag
Omdömet skrevs 5 januari 2018 från mobil enhet

Åt lunch två dagar i rad. Så god mat och oerhört prisvärt - soppa, rejält salladsbord, stor portion så läckert upplagd, iskall dryck, avslut med kaffe gotter och kaka. Svårt att välja mellan alternativen för allt är så lockande. Soppan till förrätt idag var magisk. Iskall Cola gjorde inte saken sämre. Synd de inte finns i Göteborg!

Tack Scott R
Omdömet skrevs 14 november 2017 från mobil enhet

Bra kombination med grymt god mat och bio. Servitörerna är trevliga och proffsiga och kockarna likaså

1  Tack Culture740349

Resenärer som tittade på Park tittade också på

Strömstad, Västra Götalands län

Besökt Park? Berätta vad du tyckte!