“Mediokert”

Göstases AB
Rankad som nr 9 av 57 Restauranger i Strömstad
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Bra läge men högst medioker mat, ingen finess, barnmenyn tråkig. Ölmenyn kunde fått godkänt men den ölen vi ville från menyn ha fanns ej denna dag.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack theimma

Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Ok ställe men ingen finess alls på tallriken.Barnmenyn tråkig och inga grönsaker alls.Alla ölsorter fanns inte på menyn.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack breezer74
Omdömet skrevs 2 juli 2021 från mobil enhet

Det är med sorg vi besöker Göstases denna semester. Ägarbytet märks tydligt och säkert påverkat av pandemin. Ingen finess längre på maten och hela upplevelsen B. Besviken när en club sandwich serveras med formfranska och få tillbehör. Dagens fisk helt utan kvalitet och hantverk. Dåligt stekt. Fish and chips tråkigt o smaklöst. Tråkigt att se att det favoritställe helt tappat stinget. Välj annan restaurang.

Datum för besöket: juni 2021
3  Tack Janta2016
Omdömet skrevs 30 juni 2021 från mobil enhet

Goda pommes, sötpommes, hamburgare och räksmörgåsar x2. Lite skral service men ändock gott. Fräsch toalett. Lite omysigt men ok.

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack N3770VGninas
Omdömet skrevs 26 juni 2021 från mobil enhet

Trevligt läge på restaurangen och vi fick ett bra första intryck. Dock fick vi vänta i över 50 minuter på maten, där både gäster som anlänt före och efter oss fått sin mat långt innan. När vi påtalade detta för personalen utlovades efterrätt som kompensation av en trevlig servitör som försökte göra sitt bästa. Med tanke på läget av restaurangen och priset på rätterna var smaken långt från önskvärd, framförallt på räksmörgåsen och hamburgaren. Efter att vi beställt efterrätt kom servitören först tillbaka och sa att Tiramisun var slutsåld och att vi fick välja något annat. Han förklarade även att det bara gick att få rabatt på efterrätten, eller att vi kunde få rabatt på hela notan istället. Vi valde det senare men ”rabatten” visade sig vara att huset bjöd på två dippar och två läsk (90kr) på en nota för över 1000kr. Mycket dåligt sätt att kompensera för en så lång väntetid.

Datum för besöket: maj 2021
2  Tack ariinho

Resenärer som tittade på Göstases AB tittade också på

Strömstad, Västra Götalands län

Besökt Göstases AB? Berätta vad du tyckte!