“Vårkänsla inglasad veranda”

Göstases AB
Rankad som nr 6 av 48 Restauranger i Strömstad
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi åt Fisksoppa med husets vita vin
och Fisch and chips med Strömstads Ipad. Supergott!
Varmt och skönt i verandan. Trevlig personal och bra service! Kan helt klart rekommenderas! Vårkänslor infann sig med Utsikt över hamnen!

Tack Anneli C

Omdömet skrevs 28 mars 2018

Fish & chips är att rekommendera! Om ni vill ha en upplevelse förutom de vanliga, då skall ni definitivt prova stans bästa Julbord på Göstases...med fart och fläkt. Servitörer som sjunger, dansar och betjänar er med god mat...och ni känner hög profesionalitet på alla plan!

Tack Sinisha B
Omdömet skrevs 14 oktober 2017 från mobil enhet

Otroligt gigantiska räkmackor som smakade jättebra! Toast med räkröra också jättebra! Trevlig personal!

Tack Niclas E
Omdömet skrevs 3 september 2017 från mobil enhet

Vi besökte Göstases för en vanlig lördagslunch och vi fann en
mycket enkelt inredd , men trevlig ,restaurang som låg utmed
bästa läge på Strandpromenaden i Strömstad
Vi åt vit fisk med potatis , romansalladsås med stekt bacon
samt dryck öl.
Tillsammans med god mat och bra service blev denna lunch mycket
lyckad!

Tack svenneo
Omdömet skrevs 3 september 2017 från mobil enhet

Fantastiskt läge i södra hamnen. Man sitter fint innanför glasade väggar vid rustika bord med bänkar utan ryggstöd. Bra koll på folket som går förbi på strandpromenaden. Du kan också välja att sitta inne i restaurangen. Serverar färska räkor och havskräftor till dagspris. Har även öl från lokala Piraya Breweri.

Tack Frank W

Resenärer som tittade på Göstases AB tittade också på

Strömstad, Västra Götalands län

Besökt Göstases AB? Berätta vad du tyckte!