Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 19 augusti 2017 från mobil enhet

På Daftö hittar man en fantastisk känsla gör detaljer. Väldigt vackert tematiserande stugor och fantastiska miljöer. För barnfamiljer är dessutom Daftöland alldeles perfekt! Omöjlighet finns så boka gärna en kväll på strandbastun och avsluta med ett dopp i havet!

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack andreashq78
Karin L, Försäljningschef på Daftö Resort, svarade på det här omdömetSvarade 28 augusti 2017

Hej Andreas!
Tack för en fin recension. Ja, bryggbastun, alldeles vid havet, är en fantastisk upplevelse.

Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

För andra gången besökte vi Daftö och övernattade 2 nätter. Denna gången i stuga vid skogslyckan. Stugan var fräsch och fin och låg bra med närhet till allt. Sköna sängar. Dock väldigt lyhört. Lövtunna väggar. Hörde precis vad de sa i den andra stugan vägg i vägg och vi vaknade när deras barn grät. Negativt också att inte slutstädning ingick i priset på stugan . Betalar man 1370:- per natt tycker jag faktiskt att det borde ingå, det är brukligt. Saknade även ett frysfack i kylskåpet för kylklampar. Fick åka hem med varm mat i kylbagen. Det fanns inget rengöringsmedel till toaletten. Det måste ni ju bara ställa ut när det är tänkt att gästerna själva ska städa! Himla ofräscht. Jag fick tvätta toalett och handfat med bara vatten. Spray och WC-Duck vore på sin plats!

Barnen älskade Daftöland och vi fiskade krabbor och badade i havet. De små åkte även daftötåget och det var uppskattat. Tyvärr har vi bägge gångerna haft otur med vädret. Spöregn 2 dagar av 3 men det kan ju ingen göra något åt. Personalen på Daftö var väldigt serviceminded både i nöjesparken, resturang och i reception, affär mm. Tycker dock det var lite väl dyrt i restaurangen. Fin mat visst men det borde finnas buffé för vuxna som ett billigare alternativ om man inte vill ha pizza.

Bra att veta är att det finns kökshandduk, diskmedel och disktrasa i stugan. Även tvål till toaletten och toalettpapper. Stugan består av en dubbelsäng och en våningssäng.

Datum för vistelsen: augusti 2017
1  Tack Therese O
Karin L, Försäljningschef på Daftö Resort, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2017

Hej!

Tack för er feedback, jag ska skicka information till ansvarig för vårt städ om medel som saknades. Priset är beroende på vilken period ni bokar i, så har ni möjlighet att vara flexibla kan andra perioder användas då vi ändå har fullt aktivitetsutbud.

Tips är att boka vårt Guldpaket, då ingår bäddade sängar vid ankomst, handduk, frukostbuffé samt slutstäd för 445 SEK/person (2 dygn), ett uppskattat paket för en avkopplande semester.

Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Vi bodde i en stuga på Daftö camping. Stugan var bra inredd och funkade utmärkt för en familj på 2 vuxna och 2 mindre barn. Utbudet med pooler, strand samt Daftö land på så liten yta gjorde det till ett mycket attraktivt semestermål.

Tack Ixtryl

Hej!

Tack för er fina recension. Varmt välkomna tillbaka. Tips - Halloween bjuder på härliga upplevelser hos oss.

Följ oss gärna på Facebook.

Omdömet skrevs 25 juli 2017

Själva campingen har jag bara positiva saker att säga efter att ha varit hos er under några år nu. Men när det kommer till glasskioskerna så tycker jag verkligen att ni borde se över ert utbud av laktosfri glass. Det fanns bara en kulglass som var laktosfri och det var mango (något som kanske inte alltid går hem hos mindre barn). Fick svaret att det skulle finnas sorbet glass i restaurangen, men det var bara på kvällarna som dessert.

Calippo, Piggelin och en laktosfri mintstrut var vad det erbjöds i affären. (mint går inte alltid hem hos små barn heller).
Tycker att ni kanske borde ha en jordgubb, vanilj och päron iaf och gärna mjukglass i laktosfritt. Jag pratade med fler familjer som har barn med laktosintolerans som tyckte det var lite tråkigt att medan det ena barnet kunde/fick äta kulglass så fick de andra barnet nöja sig med en calippo.

Vid ett besök vid Lagunen fanns det iaf päronkulglass även om en sort är lite dåligt med tanke på att laktosintolerans ökar bland barn idag.
Själv äter jag gärna laktosfritt också när jag kan om det finns så det borde inte bero på att det inte skulle gå åt heller...

Tack Magnus L

Hej!

Tack för din feedback, jag ska ta det till ansvarig. Vi hoppas att ni fortsättare att koma till oss för en härlig upplevelse.

Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Vi, 9 personer från 3 generationen hyrde en kaptensstuga. Vi är mycket nöjda med stugans standard och skick. Fin utsikt över havsviken från altanen. Poolområdet och restaurangen var båda fräscha, pizzorna på restaurangen var helt OK. Daftöland uppskattades stort av barnbarnen.

Tack Demmereserjordenrunt

Hej!

Vad roligt att ni haft en härlig upplevelse för alla generationer. Tips! Vi har härliga familjeupplevesler över Halloween om ni önskar besöka oss en annan tid på året.