Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 25 juli 2017

Själva campingen har jag bara positiva saker att säga efter att ha varit hos er under några år nu. Men när det kommer till glasskioskerna så tycker jag verkligen att ni borde se över ert utbud av laktosfri glass. Det fanns bara en kulglass som var laktosfri och det var mango (något som kanske inte alltid går hem hos mindre barn). Fick svaret att det skulle finnas sorbet glass i restaurangen, men det var bara på kvällarna som dessert.

Calippo, Piggelin och en laktosfri mintstrut var vad det erbjöds i affären. (mint går inte alltid hem hos små barn heller).
Tycker att ni kanske borde ha en jordgubb, vanilj och päron iaf och gärna mjukglass i laktosfritt. Jag pratade med fler familjer som har barn med laktosintolerans som tyckte det var lite tråkigt att medan det ena barnet kunde/fick äta kulglass så fick de andra barnet nöja sig med en calippo.

Vid ett besök vid Lagunen fanns det iaf päronkulglass även om en sort är lite dåligt med tanke på att laktosintolerans ökar bland barn idag.
Själv äter jag gärna laktosfritt också när jag kan om det finns så det borde inte bero på att det inte skulle gå åt heller...

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Magnus L
Karin L, Försäljningschef på Daftö Resort, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2017

Hej!

Tack för din feedback, jag ska ta det till ansvarig. Vi hoppas att ni fortsättare att koma till oss för en härlig upplevelse.

Hälsningar Karin

Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Vi, 9 personer från 3 generationen hyrde en kaptensstuga. Vi är mycket nöjda med stugans standard och skick. Fin utsikt över havsviken från altanen. Poolområdet och restaurangen var båda fräscha, pizzorna på restaurangen var helt OK. Daftöland uppskattades stort av barnbarnen.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Demmereserjordenrunt

Hej!

Vad roligt att ni haft en härlig upplevelse för alla generationer. Tips! Vi har härliga familjeupplevesler över Halloween om ni önskar besöka oss en annan tid på året.

Hälsningar Karin

Omdömet skrevs 29 juni 2017 från mobil enhet

Fantastiskt ställe för hela familjen. Finns alltid något att hitta på eller uppleva på Daftö. Underhållning för både stora & små. Å vill man uppleva Strömstad tar men enkelt bussen fram & tillbaka. Rent och fräscht på alla gemensamma ytor. Rekommenderas varm.
Lite minus blir poolområdet, då de vid högsesång är väldigt mycket folk. Det känns trångt både på land och i poolen. Men barnen älskar verkligen poolområdet.

Datum för vistelsen: juni 2017
2  Tack LinaJ258
Daftö R, Försäljningschef på Daftö Resort, svarade på det här omdömetSvarade 30 juni 2017

Hej Lina! Tack för din recension. Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 11 april 2017

Vi hyrde en Sjöalia-stuga när sonen var på hockeycup i Strömstad. En jättefräsch stuga, jättesköna sängar, bra med utrymme för både kläder, mat och toalettartiklar. Fin inredning i stugan. En liten nackdel som vi i och för sig hade kunnat räkna ut genom att titta på campingkartan var att vi inte hade någon sol på altanen. Sonen och hans lag bodde i piratbyn och var nöjda med det. Också fräscha stugor med "sjörövar"-inredning.
På fredagkväll åt vi tacobuffé i campingrestaurangen som de ordnat speciellt för cupen. Den var ok.
På lördagen var det pizzabuffé, den hoppade vi över. Det vi hörde från andra var att maten tog slut snabbt och att de fick stå i kö och vänta.
Det går bra att löpträna genom att springa över bron till Daftö och vidare till andra öar. Var inte så mycket trafik, men är kanske mer på sommaren. Finns även en kort runda uppe på höjden vid norrviken.
Trevlig personal både i restaurang och reception.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack FrK_Mariestad
Daftö R, Försäljningschef på Daftö Resort, svarade på det här omdömetSvarade 12 april 2017

Hej!

Tack för ert omdöme och feedback. När det gäller löpslingor så anlägger vi vandringsleder, som är färdiga inom kort. Vi kommer också att bygga ett utegym som beräknas stå klart i maj. Vi hoppas på att se er här igen.

Hälsningar Daftö Resort

Omdömet skrevs 9 april 2017 från mobil enhet

Vi hade abonnerat spat i fyra timmar samt hyrt två kaptensstugor. Stugorna var nyrenoverade och jättefina. Överträffade alla förväntningar! Saknade dock speglar och krokar i sovrum när 8 tjejer ska höra sig iordning samtidigt.
Även spat var nyrenoverat och jättefint. Ett önskemål hade varit en terass på framsidan också. Solläge och jättefin utsikt

Datum för vistelsen: april 2017
Tack supersara1
Daftö R, Försäljningschef på Daftö Resort, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2017

Hej Sara!

Tack för ditt omdöme. Vad kul att vi fick leverera upplevelse till er. Tack för feedback om krokar och speglar. Varmt välkomna åter.

Hälsningar Daftö Resort