Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 9 april 2017 från mobil enhet

Vi hade abonnerat spat i fyra timmar samt hyrt två kaptensstugor. Stugorna var nyrenoverade och jättefina. Överträffade alla förväntningar! Saknade dock speglar och krokar i sovrum när 8 tjejer ska höra sig iordning samtidigt.
Även spat var nyrenoverat och jättefint. Ett önskemål hade varit en terass på framsidan också. Solläge och jättefin utsikt

Datum för vistelsen: april 2017
Tack supersara1
Daftö R, Försäljningschef på Daftö Resort, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2017

Hej Sara!

Tack för ditt omdöme. Vad kul att vi fick leverera upplevelse till er. Tack för feedback om krokar och speglar. Varmt välkomna åter.

Hälsningar Daftö Resort

Omdömet skrevs 5 januari 2017 från mobil enhet

Campingen beskriver sig som en femstjärnig upplevelse. Kommer du med tält är upplevelsen en annan. Tältplatserna ligger till synes fint vid vattnet.

Verkligheten är sanka tälttomter vid en sumpdoftande vik. Du tältar i ett hörn av campingen som alla passerar på väg till stranden, och många genar över tomterna. Det är fullt med skräp i vattenbrynet, som ingen plockar.

Det är långt till servicehusen, säkert ett par hundra meter. Många *uträttar* då sina *behov* i skogen vid tälten eller i vattenbrynet. Ofräscht.

Vid ett tillfälle *uträttade* en hund eller människa *sina behov* på golvet i toalettutrymmena. Någon klev i kalaset och *resultatet* smetades ut i mattor och på golv. Det städades upp, men mattan med det inkletade ** låg kvar hela veckan.

(**= utbytt till ord som är mindre stötande för Tripadvisor)

Duschar och toaletter helt okej, det är en stor anläggning med mycket folk. Föredrar när "ensamduscharna" också är uppdelade herr/dam.

Köket är ganska litet och spisarna långsamma. Små gemensamma utrymmen.

Barnen gillade att hänga på Daftöland, lagom stort och tryggt nog för dem att springa runt själva. Supersympatisk personal.

Pool- och restaurangområdet fint. Barnvänlig och bra restaurang. Butiken väldigt välsorterad.

Sammantaget, en stor och fin camping men som tältare är du åsidosatt. Nej, vi är inte husvagnsägare från Norge utan en familj med tält som gillar att variera sin semester. För oss var det en bitvis ganska omysig upplevelse på Daftö.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack mrsh201975
Daftö C, Försäljningschef på Daftö Resort, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2017

Hej Tove!
Tack för ert omdöme. Vi arbetar ständigt med att alla våra gäster oavsett boendeform ska trivas hos oss. Tyvärr kan vi inte påverka väder och vind vilket naturligtvis påverkar miljön för bl a tälttomter. Vi tackar för er feedback ang skräp och ska se över den rutinen. Kul att ni uppskattade vår nöjespark Daftöland och restaurang Packhuset. Vi hoppas såklart att vi får träffa er igen, och då kan bjuda på en bättre och härligare boendeupplevelse.

Omdömet skrevs 5 oktober 2016 från mobil enhet

Daftö, överraskande fräscht och inbjudande anläggning :) personalen, verkar vara ett härligt gäng som jobbar för att sina gäster ska få en bra vistelse. Stort tack till Nils för gott omhändertagande.
Hit rekommenderar jag i stort sätt alla att besöka för att få en äkta 5-stjärnig camping-upplevelse.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack MrVagner
Daftö C, Försäljningschef på Daftö Resort, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2016

Hej!

Tack för ditt omdöme.

Omdömet skrevs 13 september 2016

Firade midsommar i en fantastisk hotellstuga på Daftö. Så fint inredda stugor, kändes mer som ett bättre hotell än som att man var på en campinganläggning. Hela anläggningen är välskött och har mycket trevlig personal. Här finns allt för barn som vuxen. Väl värt ett besök!

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack TommyIvarsson

Hej, kul att ni gillade att vara hos oss, varmt välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 9 augusti 2016 från mobil enhet

Daftö är en toppen camping. Inte för trångt och alla bekvämligheter man kan önska. Vi kommer gärna hit igen. Underbart bad och vacker miljö. Strömstad och koster så massor att göra runt om när man tröttnat på poolen och salta bad. Restaurangen har vi inte provat

Datum för vistelsen: augusti 2016
1  Tack anna o