Höjdpunkter från omdömen
Fin tur!

Vi hade en jättefin tur runt koster med omnejd! Trevliga värdar, rekommenderas verkligen :) Vänliga ... läs mer

Omdömet skrevs 19 augusti 2021

Lund, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 6 omdömen

Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Trevlig guidning och härlig båttur! Marie och Björn gjorde en fantastisk tur och vi fick massor av information om naturen och även om livet i Strömstad. Barnen supernöjda då de fick både bada efter båten, fiska och prova på att styra! Rekommenderas varmt!

Datum för upplevelsen: juni 2021
1  Tack Happiness56922856602
Maps65621583277, Owner på Gränsland Båtcharter, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2021

Tack själva! Kul att barnen var så nöjda och nyfikna på att prova på!
Välkomna tillbaka!
Marie o Björn

Omdömet skrevs 17 juli 2021 från mobil enhet

En av de bästa sommarupplevelser vi haft! Vi blev så omhändertagna av Marie och Björn, tryggt tog de oss på en slående vacker rundtur i skärgården med segel. Vi serverades goda libabrödrullar med skagenröra samt kaffe och hembakt. Badade i lina från båten och dörjade makrill. En obeskrivlig dag att minnas

Datum för upplevelsen: juli 2021
2  Tack Terese L

Tack för de fina orden! Det blev verkligen en toppendag!

Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Datum för upplevelsen: augusti 2021
Maps65621583277, Owner på Gränsland Båtcharter, svarade på det här omdömetSvarade 31 augusti 2021

Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Datum för upplevelsen: juli 2021