Kostnadsfri avbokning till den 21-06-20
Boka nu, betala på plats
ScandicHotels.com
SPARA 55 US$
CheapTickets215 US$
Hurb247 US$

Mycket mysigt hotell med härligt läge. Personalen väldigt trevlig och tillmötesgående. En som kändes lite så där var att betala 99 kronor för en öl i baren. Kan mycket väl tänka mig att komma tillbaka. Räkmackan var fantastiskt god.

Datum för vistelsen: maj 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack 752h_kank

Vänligt bemötande från reception till matsalen. Frukosten utmärkt. Middagen perfekt.det enda som drog ner helhetsbedömningen var att toalettsitsen satt löst, att utbudet av tv kanaler var mycket begränsat och att städningen inte var perfekt. När man lyfte på vattenkokare hade plattan under ett lager damm.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack FrequentFlier595810
Omdömet skrevs 14 april 2021

Fint och bra hotell som ligger väldigt vackert i Strömstad och nära till centrum. Lätt att tas sig till under när jag bodde där. Väldigt fin restaurang, bra frukost och god mat på kvällen. Fin utsikt över havet från gymmet. L

Datum för vistelsen: mars 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack FarAway43604357800
Omdömet skrevs 12 januari 2021

fick ett rum uppgraderat till ett större utan extra kostnad, mkt bra bemötande både på plats och i telefon. Vi kände oss välkomna. Enda minus var parkeringen som var dyr trots lågsäsong och låg beläggning på hotellet.

Datum för vistelsen: januari 2021
1  Tack 58agneta