Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor256 US$
Expedia.com257 US$
eDreams256 US$
Travelocity257 US$
CheapTickets257 US$
Omdömet skrevs 14 april 2021

Fint och bra hotell som ligger väldigt vackert i Strömstad och nära till centrum. Lätt att tas sig till under när jag bodde där. Väldigt fin restaurang, bra frukost och god mat på kvällen. Fin utsikt över havet från gymmet. L

Datum för vistelsen: mars 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack FarAway43604357800
Omdömet skrevs 12 januari 2021

fick ett rum uppgraderat till ett större utan extra kostnad, mkt bra bemötande både på plats och i telefon. Vi kände oss välkomna. Enda minus var parkeringen som var dyr trots lågsäsong och låg beläggning på hotellet.

Datum för vistelsen: januari 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
1  Tack 58agneta
Omdömet skrevs 9 november 2020

Datum för vistelsen: november 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Omdömet skrevs 18 oktober 2020 från mobil enhet

Ett relativt stort hotell med härligt läge vid hamnen i Strömstad.

Stort rum med hårda sköna sängar. Saknade värdeskåp.

Mysig bar.

Trevlig personal.

Bra parkermgsmöjligheter. 120 kr per dygn.

Se till att få ett rum med jämnt nummer så ökar möjligheten till utsikt över småbåtshamnen.

Bordserverad frukost p g a corona.

Datum för vistelsen: oktober 2020
1  Tack HobbeDalarna
Omdömet skrevs 27 september 2020 från mobil enhet

Väldigt trevligt hotell.
Modern inredning och vårat superior rum var väldigt snyggt med utsikt över hamnen.
Otroligt goda drinkar i baren.
Flera restauranger precis runt hörnet.
Tråkig covid-19 anpassad frukost.

Datum för vistelsen: september 2020
1  Tack 943christerp