Spara
Höjdpunkter från omdömen
Så många olika butiker under samma tak!

Så himla bra variation på butiker och restauranger!! Finns något för de flesta, samt att det finns ... läs mer

Omdömet skrevs 6 januari 2019
Charlotte G
Mycket för nordmän

Nordby Shoppingcenter är välbesökt från båda sidorna av norsk/svenska gränsen. Här finns det mesta ... läs mer

Omdömet skrevs 9 november 2018
Eje B
Göteborg, Sverige
Läs alla 163 omdömen

Omdömet skrevs 20 oktober 2020 från mobil enhet

Galleria långt ut på landet med affärer som finns överallt, inget som sticker ut. Blev en kort visit.

Datum för upplevelsen: oktober 2020
1  Tack Ewalu
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Vi besökte Nordby under Corona-epidemin - ett enormt shoppingcenter, just då nästan tomt. Massor med godisaffärer, ”proteinpulver”-affärer, butiker med norska böcker och alla de mest vanliga svenska kedjornas butiker, dock med dåliga utbud. Dvs överlag inget bra utbud, dessutom knappt någon fräsch restaurang. Stort, enkelt, halvfräscht och överlag ingen lustfylld kundupplevelse - så kan man nog karaktärisera vårt besök.

Datum för upplevelsen: juli 2020
1  Tack Helena N
Omdömet skrevs 6 juli 2020 från mobil enhet

Stort shoppingcentrum men folktomt och ganska många butiker som hade stängt. Det saknas nog många norrmän där

Datum för upplevelsen: juli 2020
1  Tack anital529
Omdömet skrevs 21 juli 2019 från mobil enhet

Ett stort kaos av vilda norrmän. Som svenskar som kommer till Tyskland för att handla billig sprit. Ljudnivån är hemsk.

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack 785johana
Omdömet skrevs 9 januari 2019

På nordby shoppingcenter kan du få allt som du eftersträvar i din vardag, du kan i lugno ro promenera mellan alla butikresturanger o matställen det är två ställen som jag rekomenderar Asian Town, Istanbull där serveras den mat du själv väljer. Bra pris och mycket gott

Datum för upplevelsen: december 2018
1  Tack rogerpersson50