Spara
Höjdpunkter från omdömen
Så många olika butiker under samma tak!

Omdömet skrevs 6 januari 2019
Charlotte G
Mycket för nordmän

Nordby Shoppingcenter är välbesökt från båda sidorna av norsk/svenska gränsen. Här finns det mesta ... läs mer

Omdömet skrevs 9 november 2018
Eje B
Göteborg, Sverige
Läs alla 163 omdömen

Omdömet skrevs 6 juli 2020 från mobil enhet

Stort shoppingcentrum men folktomt och ganska många butiker som hade stängt. Det saknas nog många norrmän där

Datum för upplevelsen: juli 2020
2  Tack anital529
Omdömet skrevs 21 juli 2019 från mobil enhet

Ett stort kaos av vilda norrmän. Som svenskar som kommer till Tyskland för att handla billig sprit. Ljudnivån är hemsk.

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack 785johana
Omdömet skrevs 9 januari 2019

På nordby shoppingcenter kan du få allt som du eftersträvar i din vardag, du kan i lugno ro promenera mellan alla butikresturanger o matställen det är två ställen som jag rekomenderar Asian Town, Istanbull där serveras den mat du själv väljer. Bra pris och mycket gott

Datum för upplevelsen: december 2018
1  Tack rogerpersson50
Omdömet skrevs 6 januari 2019

Så himla bra variation på butiker och restauranger!! Finns något för de flesta, samt att det finns ett lekland för barn!!! Perfekt shopping!

Datum för upplevelsen: januari 2019
Tack Charlotte G
Omdömet skrevs 3 januari 2019 från mobil enhet

Nordby shoppingcenter ligger alldeles intill ordna gränsen och det syns på utbud och besökare. Har dock det mesta av det vanligaste och ger sammanfattningsvis en helt okej upplevelse.

Datum för upplevelsen: januari 2019
Tack DanielD9140