Spara
Höjdpunkter från omdömen
Så många olika butiker under samma tak!

Så himla bra variation på butiker och restauranger!! Finns något för de flesta, samt att det finns ... läs mer

Omdömet skrevs 6 januari 2019
Charlotte G
Mycket för nordmän

Omdömet skrevs 9 november 2018
Eje B
Göteborg, Sverige
Läs alla 163 omdömen

Omdömet skrevs 9 november 2018

Nordby Shoppingcenter är välbesökt från båda sidorna av norsk/svenska gränsen. Här finns det mesta, allt från klädbutiker, matställen samt godisbutiker. Ingen går här ifrån tomhänt.

Datum för upplevelsen: november 2018
Tack Eje B
Omdömet skrevs 20 augusti 2018 från mobil enhet

Visst kan man göra av med pengar här, men klädutbudet var väldigt inriktat på fritid och sport.
Men å andra sidan var det mest norrmän som var här och handlade.
Och de är ju kända för att ” gå på tur”.
Skämt åsido så märktes det att man vänder sig till den norska marknaden. Skulle köpa ett sällskapsspel i en av leksaksaffärerna och alla var på norska!

Datum för upplevelsen: augusti 2018
Tack Lindusta1
Omdömet skrevs 14 augusti 2018

Mycket att shoppa och en del butiker finns det fler av. Lagom med folk när det var öppningsdags sen så ökade det på.

Datum för upplevelsen: juli 2018
Tack SVJ061
Omdömet skrevs 14 december 2017 från mobil enhet

Vill du få tag i det mesta på ett och samma ställe? Utan att behöva traska runt i ur och skur? Där du kan parkera i stora parkeringshus och ta hiss eller rulltrappa direkt in i centret?
Då rekommenderar jag att du tar en tur till Nordby Shoppingcenter. Där finns massa butiker, både kedjor och småbutiker med sånt du inte ens visste att du behövde.

Datum för upplevelsen: december 2017
Tack Anna G
Omdömet skrevs 6 september 2017

Det var många år sedan vi var i Strömstad och gränshandeln så man blev ju besviken när man åkte till norska gränsen och möttes av en nedslitet område med diverse butiker. Men när vi sedan drog lite söderut till Nordby Shoppingcenter så förstår man varför. Ett måste att besöka för de har byggt ut den till 3 gånger så stort sen sist.
här finns allt man kan önska sig av en galleria så det är värt ett besök

Datum för upplevelsen: september 2017
Tack Roger J