“Lunch i Strömstad”

Skagerack Restaurang
Rankad som nr 24 av 54 Restauranger i Strömstad
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Vi skulle ha en skön utelunch på Skagerack men eftersom det blåste mycket, flyttade vi inomhus. Vi beställde gravlax med dillstuvad potatis og mexikansk kyckling sandwich med guacamole. Dricka blev alkoholfri öl. Maten smakte bra, servicen var helt ok.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Hastmo

Omdömet skrevs 12 juli 2016 från mobil enhet

Vi stannade bara till och tog en öl/drink
Men så underbar utsikt man hade när man satt på uteserveringen..

Datum för besöket: juli 2016
Tack Tobias R
Omdömet skrevs 13 augusti 2015 från mobil enhet

Underbar miljö vid hamnen och strålande sol. Maten helt ok. Beställde fläsknoisette som var i torraste laget. För övrigt bra och genuint med mat i hög klass.

Datum för besöket: augusti 2015
Tack vivirmivida1976
Omdömet skrevs 27 juli 2015 från mobil enhet

Klassiker i Strömstad som alltid levererar!

Trevlig personal o goda fiskrätter! Rekommenderar fiskgratängen - gott o vällagat.

Datum för besöket: juli 2015
Tack AnneliNystrom
Omdömet skrevs 16 juni 2015

Maten var mycket bra och servitrisen mycket tillmötesgående. Värmelampor och stora markiser, här kan man även sitta fast det är kallt på kvällen. Jag åt torskrygg som var väldigt god, kan rekommenderas.

Datum för besöket: juni 2015
Tack KarinOjersjo

Resenärer som tittade på Skagerack Restaurang tittade också på

Strömstad, Västra Götalands län

Besökt Skagerack Restaurang? Berätta vad du tyckte!