“Buffé längst motorvägen.”

Eataliano & Asian - Restaurang Mjölby
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Mjolby
Kök: Snabbmat
Beskrivning: Restaurangen är belägen intill E4 vid Mjölby, mitt emellan Stockholm och Göteborg. Buffé bestående av olika rätter från från det asiatiska, italienska och svenska köket tillsammans med en stor sallad. Vi serverar alltid vår mat i högsta kvalité för att ni ska få den bästa upplevelsen! Vi ser fram emot att hälsa er välkomna till Eataliano & Asian, din restaurang i Mjölby
Omdömet skrevs 22 juni 2017 från mobil enhet

99 kronor för en buffé med lite blandad mat. Helt okay kvalité och smak på maten. Inte jättestort utbud. Men det är trångt och kön till kassan och buffén är samma så det blir svårt att gå och ta flera gånger.

Tack BecSvensson

Omdömet skrevs 19 juni 2017 från mobil enhet

Annorlunda vägkrog vid motorvägen. Mycket mat, mycket att välja på och olika stilar allt från sushi till husmanskost på samma buffé, och du kan ta av allt. Och det bästa till sist, mjukglass maskin, som ingår i buffén! Stannat här många gånger, men det har tappat lite i kvalité på sistone, därav drar jag av en stjärna. Men helt klart bästa mat alternativet mellan Helsingborg o Stockholm

Tack Herszmann
Omdömet skrevs 10 juni 2017 från mobil enhet

Bra med parkeringar, väldigt mycket mat att välja på. Mycket olika sorter, sushi, biffrätter, fläsk, kyckling osv.

Det enda negativa var att pannkakorna var väldigt hårda och torra i kanterna.

Väldigt gott!

Tack 967mikaelaw
Omdömet skrevs 31 maj 2017 från mobil enhet

Vi kom 40 minuter innan stängning och blev besvikna. Det var rätt tomt och tråkigt vid buffén. En pizza att välja på som var nästan kall, sushin såg tråkig ut, inga friterade bananer i boxen. Kändes som om de redan hade börjat stänga igen.
Inte ok!
Jag vill ha samma mat och utbud oavsett vilken tid jag kommer.

Datum för besöket: maj 2017
Tack carinan2016
Omdömet skrevs 12 april 2017 från mobil enhet

I stället för att hamna på de typiska hamburgerkedjorna är det värt att inta lunch här. Bufférätterna gör att lunchen är lika "snabb" som andra snabblunchskoncept. Däremot blir urvalet större! Här finns sushi och pizza och "allt" däremellan.

Datum för besöket: april 2017
Tack Ann-Gerd

Resenärer som tittade på Eataliano & Asian - Restaurang Mjölby tittade också på

Mjolby, Östergötlands län
Mjolby, Östergötlands län

Besökt Eataliano & Asian - Restaurang Mjölby? Berätta vad du tyckte!