“Långsam servering, smutsiga toaletter”
Omdöme om Jureskogs

Jureskogs
Rankad som nr 14 av 26 Restauranger i Mjolby

Jag passerade på väg till Stockholm och önskade en snabb matbit och beställde via app, tyvärr en väldigt långsam servering (31 minuter enligt app). Personal lämnar bara beskedet ”vi ropar ditt namn” när maten är klar. Beställde ramlösa som var ljummen och toaletten var smutsig.
Maten var ok men inget speciellt.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Peter B

Omdömet skrevs 27 april 2021 från mobil enhet

Detta är ett snabbmatställe - men i den klassen så betydligt bättre än sina konkurrenter när det gäller maten. Lokalen dock tråkig och inga vidare sittplatser. Toaletterna förvånansvärt fräscha och det bästa med även handfat utanför toaletterna. Prisvärt? Nja inte.
Om burgare på resan så kan J rekommenderas

Datum för besöket: april 2021
Tack 10olofl
Omdömet skrevs 10 april 2021 från mobil enhet

Välgjorda hamburgare med fräscha, ekologiska grönsaker, bra dressing och mycket goda bröd. Sidorätterna var genomtänkta och väl tillagade. Vi provade grönkålssalladen m äpple samt traditionell pommes. Den senare för att kunna jämföra med andra restauranger, och dom gjorde bra ifrån sig här! Behövde inte ens dippsås till. Krispiga o (nästan) lagom salta.
Jag åt en No-Way-halloumi burgare och mitt sällskap en bbq-bacon-cheese-(kött)burgare. Båda blev mätta o belåtna, trots att köttet såg litet ut när den serverades. Men den räckte som sagt.
Kan varmt rekommendera ett besök.

Datum för besöket: april 2021
Tack TheFiff
Omdömet skrevs 25 januari 2021

Besökte denna restaurang en lördag i Januari månad 2021. Lite gäster inne i restaurangen. Vi var en hel familj på 6 personer som beställde våra burgare. Ganska lång väntetid trots att det var lite gäster. Bra krydda i burgarna och det fanns mycket tillval. Lokalen lite stel och högt i tak inte så trevlig. Viss personal ganska orutinerade fortfarande.
Restaurangen har höga priser men maten är god.

Datum för besöket: januari 2021
Tack Bo J
Omdömet skrevs 23 januari 2021 från mobil enhet

Goda burgare, god milkshake pommes och pimientos de padron. Snäppet bättre än Max, helt överlägsen McD.

Datum för besöket: januari 2021
Tack davidpJ7110WV

Resenärer som tittade på Jureskogs tittade också på

Mjolby, Östergötlands län

Besökt Jureskogs? Berätta vad du tyckte!