“Vackert och intressant.”

Boka i förväg
Mer information
80,04 US$*
och över
Delfiner och vulkaniska underverk dagstur
Rankad som nr 3 av 9 saker att göra i Pamplemousses
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Omdömet skrevs 11 augusti 2017

Superfin botanisk trädgård som är STOR, välj ut de områdena du finner mest intressant. Vi hade en guide som tog oss till de mest populära delarna av trädgården. Mysigt att ta med picknick och sitta bland grönskan.

Tack Mathilda J

Omdömet skrevs 10 april 2017 från mobil enhet

Glöm inte myggmedel. Fick guidning, trodde det ingick men han ville ha betalt efteråt, kolla det först, kände oss lurade. Men fin trädgård!

Tack Cissiilia
Omdömet skrevs 22 februari 2017 från mobil enhet

En massa olika sorters träd och väldigt lite andra växter.
Fint men inget jag besöker igen.

Använd guide för en billig slant annars är det bortkastat besök om ingen förklarar vilka träd du ser.

Tack tobbe715
Omdömet skrevs 3 februari 2017

Rekommenderar guidning. Vacker, välskött och intressant. Vi kom i sista minuten innan stängning. Ta tid på er för där finns mycket fint att beundra.

Tack Linnea75
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 13 januari 2017 från mobil enhet

En fin trädgård med många växter att titta på. Att ha en massa sköldpaddor instängda på en liten yta med ytterst lite skugga och vatten känns som djurplågeri. Tycker inte att trädgården är något för barnfamiljer, det är varm och finns inget stt handla inne i parken. Ta med vatten och lite kex, frukt eller dyligt för energin tar slut.

Tack AnnaEriksson

Resenärer som tittade på SSR Botanic Garden tittade också på

Chamarel, Riviere Noire District

Riviere des Anguilles, Savanne District

Besökt SSR Botanic Garden? Berätta vad du tyckte!