Orbitz.com
eDreams
Agoda.com
Kostnadsfri avbokning till den 21-12-10
Boka nu, betala på plats
Expedia.com165 US$
Omdömet skrevs 18 juni 2021 från mobil enhet

Både jag och min dotter valde fish and chips, mest för att det kan vara svårt att få en god sådan och vi hoppades det här stället skulle leverera. Men, det fanns mycket annat gott för den som var sugen på sallad, vanlig burgare eller vegetariskt.
Maten var mums! Fräsch sallad till i liten skål. Uppskattades betydligt mer än det vanliga isbergssallad, tomat & gurka. Rejält med mat var det och vi lämnade (tyvärr) rätt mycket pommes.
Trevlig personal. Och att få sitta vid havet och äta så god mat...

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Arakina2
Omdömet skrevs 2 juni 2021 från mobil enhet

Vi tog några öl på dagen och frågade om vi behövde boka bord för kvällen. Nej vi tar inte bokningar nu men ni kommer att få plats, sa de. Vi kom vid 19 och beställde vid kassan och fick med oss vinet och betalade. Redan då kändes det lite som ”snabbmatsordning”. Men okey ... vi satte oss. Bordet bredvid hade vit duk och paret som satt där blev uppassade ordentligt. Undrar vad det var för ena? Kvinnan vi tror var hovmästare gav dem filtar osv. Oss frågade hon inte ens hur vår mat smakade. Märklig ordning. Nu var maten god (moules frites) så vi blev nöjda men gick direkt vi ätit upp. Kaffe och en whisky fick bli på ett annat ställe.

Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack amyzak54
Omdömet skrevs 14 november 2020 från mobil enhet

En av de godaste middagar vi ätit på länge! En spansk kock med massa fantasi, mitt i det vackra Bohuslän! Den ena rätten överträffade den andra! Servispersonal av absolut högsta klass som anpassade middagen efter alla våra önskemål!
Frukosten serverades på egen bricka och avslutades med knaperstekt bacon och nyskramlade ägg.
Rummet var fint, fräscht och väldigt prisvärt! Vi lämnar Bryggan mycket mätta och med ett leende på läpparna! Detta ställe kommer vi att besöka igen! Närmre fem stjärnor är det svårt att komma!!

Datum för vistelsen: november 2020
2  Tack Lemira67
Omdömet skrevs 26 september 2020

Vi firade min mans 60årsdag i Fjällbacka. Vi hyrde lägenheten. Helt fantastiskt. Nära himmelen med utsikt över havet. Där vill vi alltid bo.
Maten utsökt ovh världens bästa bemötande av alla. Åk dit och få uppleva fantastisk mat, perfekt boende, utmärkt service.
Vi älskar det!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack KarinMats
Omdömet skrevs 22 september 2020 från mobil enhet

Mysiga rum, fantastisk personal, Corona säker frukostbuffé allt plastat i portioner men väldigt god. Restaurangen mycket bra och prisvärd med varierande meny. Vi kan varmt rekommendera Bryggan vi besök i Fjällbacka.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack gutens