Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 14 november 2020 från mobil enhet

En av de godaste middagar vi ätit på länge! En spansk kock med massa fantasi, mitt i det vackra Bohuslän! Den ena rätten överträffade den andra! Servispersonal av absolut högsta klass som anpassade middagen efter alla våra önskemål!
Frukosten serverades på egen bricka och avslutades med knaperstekt bacon och nyskramlade ägg.
Rummet var fint, fräscht och väldigt prisvärt! Vi lämnar Bryggan mycket mätta och med ett leende på läpparna! Detta ställe kommer vi att besöka igen! Närmre fem stjärnor är det svårt att komma!!

Datum för vistelsen: november 2020
2  Tack Lemira67
Omdömet skrevs 26 september 2020

Vi firade min mans 60årsdag i Fjällbacka. Vi hyrde lägenheten. Helt fantastiskt. Nära himmelen med utsikt över havet. Där vill vi alltid bo.
Maten utsökt ovh världens bästa bemötande av alla. Åk dit och få uppleva fantastisk mat, perfekt boende, utmärkt service.
Vi älskar det!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack KarinMats
Omdömet skrevs 22 september 2020 från mobil enhet

Mysiga rum, fantastisk personal, Corona säker frukostbuffé allt plastat i portioner men väldigt god. Restaurangen mycket bra och prisvärd med varierande meny. Vi kan varmt rekommendera Bryggan vi besök i Fjällbacka.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack gutens
Omdömet skrevs 23 augusti 2020 från mobil enhet

Onödigt krångliga beställningsrutiner på Bryggan och en lite mer entusiastisk servitör som tar emot beställningarna hade varit uppskattat.Servitrisen som lämnade maten på bordet var däremot ett föredöme.
Mat och miljö var bra.

Datum för vistelsen: augusti 2020
1  Tack LaufenLars
Omdömet skrevs 23 augusti 2020 från mobil enhet

Efter gått över berget! Kom vi ner till hamn! Gick in på Bryggan fick en bra plats på uteserveringen! Beställde fisk and chips o lax med dillstuvad potatis. Dessa rätter riktigt goda o vällagade! Trevlig personal. Väl värt ett besök!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Alf W