Destinia.com
Etrip
StayForLong
Omdömet skrevs 26 september 2020

Vi firade min mans 60årsdag i Fjällbacka. Vi hyrde lägenheten. Helt fantastiskt. Nära himmelen med utsikt över havet. Där vill vi alltid bo.
Maten utsökt ovh världens bästa bemötande av alla. Åk dit och få uppleva fantastisk mat, perfekt boende, utmärkt service.
Vi älskar det!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack KarinMats
Omdömet skrevs 22 september 2020 från mobil enhet

Mysiga rum, fantastisk personal, Corona säker frukostbuffé allt plastat i portioner men väldigt god. Restaurangen mycket bra och prisvärd med varierande meny. Vi kan varmt rekommendera Bryggan vi besök i Fjällbacka.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack gutens
Omdömet skrevs 23 augusti 2020 från mobil enhet

Onödigt krångliga beställningsrutiner på Bryggan och en lite mer entusiastisk servitör som tar emot beställningarna hade varit uppskattat.Servitrisen som lämnade maten på bordet var däremot ett föredöme.
Mat och miljö var bra.

1  Tack LaufenLars
Omdömet skrevs 23 augusti 2020 från mobil enhet

Efter gått över berget! Kom vi ner till hamn! Gick in på Bryggan fick en bra plats på uteserveringen! Beställde fisk and chips o lax med dillstuvad potatis. Dessa rätter riktigt goda o vällagade! Trevlig personal. Väl värt ett besök!

Tack Alf W
Omdömet skrevs 13 augusti 2020 från mobil enhet

Vi bodde inte på hotellet men åt på restaurangen. Rörigt system nu i covid-19 tider med kölappar och ingång på ett håll. Maten helt ok. Varken mer eller minde. Läget fint utmed vattnet. Lite oengagerad personal så här i slutet av säsongen.

Tack 899pernillas