“Bra mat och fin service ”
Omdöme om Restaurang Matilda

Restaurang Matilda
Rankad som nr 4 av 18 Restauranger i Fjällbacka
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

En kulen kväll på terassen men markiser och värmare gjorde det komfortabelt. Åt fisksoppan och oxfilén. Mycket bra mat men å andra sidan vad som bör förväntas i 300 kr-klassen. Mycket proffsig servitris.

3  Tack 448andrease

Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Serverar tyvärr foie gras. En restaurang med detta på menyn borde undvikas av alla med en smula vett. Dessutom var det lång väntetid mellan personalens besök.

Tack sebbe797
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Mycket goda havskräftor och fisksoppa! Väl värt pengarna med fantastisk utsikt, maten vi i vårt sällskap åt var uppskattad. Havskräftorna var supergoda.

Tack P4612IIcarolinem
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Fint bemötande på hotellet som ligger i samma hus som restaurang. Fint rum no 5 perfekt.

Läcker krog fantastisk miljö, men maten leverar inte till priset tyvärr - kändes som en formidabel rip off. Bor här gärna igen men äter kanske inte samma rätt igen.

1  Tack 189852Thomas
Omdömet skrevs 22 juli 2020

Besviken, maten ok, jag blev dock ej hänförd.
Snabb service med fördrink, ej tillfrågad om dryck till maten. Drack bubbel och vatten...
TRÅNGT mellan borden, absolut inte 1,5 meter där inte.
Fantastiskt utsikt båtar och båtfolket i rörelse, fint väder.

Tack Eth1111

Resenärer som tittade på Restaurang Matilda tittade också på

Fjällbacka, Västra Götalands län

Besökt Restaurang Matilda? Berätta vad du tyckte!