“Inte värt pengarna”

Café Skafferiet
Rankad som nr 6 av 18 Restauranger i Fjällbacka
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 8 juli 2021 från mobil enhet

Mediokert lunchställe utan finess. Beställde en bookmakers toast (165:-) vilken lämnade en hel del övrigt att önska. En överstekt bit kött som skulle föreställa oxfilé (ryggbiff var nog närmare sanningen), detta tillsammans med överdrivet mycket pepparrot, lite sallad och en skål med prefabricerad bea gjorde att betyget kan inte ens bli godkänt.

Datum för besöket: juni 2021
Tack RALPHMACCIONE

Omdömet skrevs 16 september 2020 från mobil enhet

Värt ett stopp för fika eller lunch. Prisvärt. Ligger bra mitt i byn och med fin utsikt. Trevlig personal!

Datum för besöket: september 2020
Tack BeeGee_67
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Vi fick vänta exakt en timma på maten. Fish and chips med två små fiskbitar och kall och hård pommes med sallad till detta. Salladen bestod av .. ja just det några salladsblad. Den kalla såsen till var god, men det var ingen remouladsås som det stod på menyn. Vår upplevelse hade blivit så mycket bättre om man i ex halvtid kommit (efter 30 min) och sagt att det dröjer tyvärr med maten och kanske t om bjudit på ngt - om så bara lite bröd.... när maten väl kom efter en timma ställdes den bara ner utan att de sa något. En ursäkt om att maten dröjt hade varit trevligt... en i sällskapet om 3 personer åt en club sandwich och det var lika illa där tyvärr.

2  Tack millamalla
Omdömet skrevs 20 juli 2020

Inte bara fikabröd utan även smörgåsar med räkor och andra pålägg finns att tillgå i detta så populära cafè vilket är mycket populärt hos turister.

Tack Erling G
Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

Jättetrevlig personal, maten också väldigt bra. Väldigt mysigt uterum som man kunde känna sig hemma i. Jag smakade på pasta bolognese 5/5, skafferiets hamburgare 5/5, fish n chips 5/5, pasta med kyckling och bacon 3/5.

Tips - vill du ha en mysig kväll, gå hit!

2  Tack alvinabrahamss

Resenärer som tittade på Café Skafferiet tittade också på

Fjällbacka, Västra Götalands län

Besökt Café Skafferiet? Berätta vad du tyckte!