“Såg så trevligt ut...”

Café Skafferiet
Rankad som nr 6 av 18 Restauranger i Fjällbacka
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Vi fick vänta exakt en timma på maten. Fish and chips med två små fiskbitar och kall och hård pommes med sallad till detta. Salladen bestod av .. ja just det några salladsblad. Den kalla såsen till var god, men det var ingen remouladsås som det stod på menyn. Vår upplevelse hade blivit så mycket bättre om man i ex halvtid kommit (efter 30 min) och sagt att det dröjer tyvärr med maten och kanske t om bjudit på ngt - om så bara lite bröd.... när maten väl kom efter en timma ställdes den bara ner utan att de sa något. En ursäkt om att maten dröjt hade varit trevligt... en i sällskapet om 3 personer åt en club sandwich och det var lika illa där tyvärr.

2  Tack millamalla

Omdömet skrevs 20 juli 2020

Inte bara fikabröd utan även smörgåsar med räkor och andra pålägg finns att tillgå i detta så populära cafè vilket är mycket populärt hos turister.

Tack Erling G
Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

Jättetrevlig personal, maten också väldigt bra. Väldigt mysigt uterum som man kunde känna sig hemma i. Jag smakade på pasta bolognese 5/5, skafferiets hamburgare 5/5, fish n chips 5/5, pasta med kyckling och bacon 3/5.

Tips - vill du ha en mysig kväll, gå hit!

2  Tack alvinabrahamss
Omdömet skrevs 24 juni 2020 från mobil enhet

Vi var två vuxna och två barn som åt Pasta med oxfilé, Pasta med kyckling, Fish and chips och barnhamburgare. Alla fyra var väldigt nöjda med maten. Vällagat och gott.

Datum för besöket: juni 2020
1  Tack andreasb814
Omdömet skrevs 21 juni 2020

Förvånansvärt prisvärt för att vara ett kustsamhälle. Trevlig personal och och god mat. Rekommenderas för lunch och enklare kvällsmat.

Datum för besöket: juni 2020
2  Tack Marion K

Resenärer som tittade på Café Skafferiet tittade också på

Fjällbacka, Västra Götalands län

Besökt Café Skafferiet? Berätta vad du tyckte!