“Mycket gott och prisvärt”
Omdöme om Café Skafferiet

Café Skafferiet
Rankad som nr 6 av 18 Restauranger i Fjällbacka
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 24 juni 2020 från mobil enhet

Vi var två vuxna och två barn som åt Pasta med oxfilé, Pasta med kyckling, Fish and chips och barnhamburgare. Alla fyra var väldigt nöjda med maten. Vällagat och gott.

Datum för besöket: juni 2020
1  Tack andreasb814

Omdömet skrevs 21 juni 2020

Förvånansvärt prisvärt för att vara ett kustsamhälle. Trevlig personal och och god mat. Rekommenderas för lunch och enklare kvällsmat.

Datum för besöket: juni 2020
2  Tack Marion K
Omdömet skrevs 25 april 2020 från mobil enhet

Café Skafferiet är snarare en bra restaurang med en fin meny och God dryck. Restaurangen har en extra bra touch.

Datum för besöket: april 2020
1  Tack 703peters703
Omdömet skrevs 9 september 2019

Vi var 8 personer och ingen var väl direkt nöjd, vi hade förväntat oss lite mer när man går ut på kvällen . Det kändes mer som en billig lunchrestaurang

Datum för besöket: augusti 2019
2  Tack Makris62
Omdömet skrevs 25 augusti 2019 från mobil enhet

God och bra mat. Lagom kostnad på allt. Trivsamt under sommaren att sitta ute med mat och eller dryck.
Tyvärr öppet endast sommartid. Enstaka helger under hösten och i princip inget under våren.

Datum för besöket: augusti 2019
2  Tack 359annicaa

Resenärer som tittade på Café Skafferiet tittade också på

Fjällbacka, Västra Götalands län

Besökt Café Skafferiet? Berätta vad du tyckte!