“Kvällsöl”

Café Skafferiet
Rankad som nr 6 av 18 Restauranger i Fjällbacka
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 25 april 2020 från mobil enhet

Café Skafferiet är snarare en bra restaurang med en fin meny och God dryck. Restaurangen har en extra bra touch.

Datum för besöket: april 2020
1  Tack 703peters703

Omdömet skrevs 9 september 2019

Vi var 8 personer och ingen var väl direkt nöjd, vi hade förväntat oss lite mer när man går ut på kvällen . Det kändes mer som en billig lunchrestaurang

2  Tack Makris62
Omdömet skrevs 25 augusti 2019 från mobil enhet

God och bra mat. Lagom kostnad på allt. Trivsamt under sommaren att sitta ute med mat och eller dryck.
Tyvärr öppet endast sommartid. Enstaka helger under hösten och i princip inget under våren.

2  Tack 359annicaa
Omdömet skrevs 6 augusti 2019

God mat och dryck i en trevlig miljö i centrala Fjällbacka. Maten,marinerat kycklingspett/ grönsakspett + tillbehör smakade förträffligt gott. Kan verkligen rekommenderas. Trevlig personal.Återkommer gärna!

1  Tack Lars S
Omdömet skrevs 2 augusti 2019 från mobil enhet

Vi åt en god fish & ships respektive en välsmakande club sandwich . Riktigt goda pommes (ships) och även allt annat smakade bra. Beställning i baren och snabb servering. Rose vinet på glas var gott, kallt och rikligt .
Trotts läget på ”fel sida vägen” var det uteplatserna riktigt trevliga

Lägg därtill sjysta priser på allt så är detta ett ställe jag varmt rekommenderar

1  Tack daydream1234567

Resenärer som tittade på Café Skafferiet tittade också på

Fjällbacka, Västra Götalands län

Besökt Café Skafferiet? Berätta vad du tyckte!