Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com288 US$
eDreams289 US$
CheapTickets288 US$
Orbitz.com288 US$
Travelocity288 US$

En helg med familjen på försäsong. Hotellet med något för alla, vi bodde i ett underbart charmigt rum med havsutsikt. Hotellet har flera restauranger i byggnaden med fantastiskt god mat. Vi åt på både Mamsell och Grano. Rekommenderar att man bokar bord för att vara säker på att få plats. På Mamsell har maten hög kvalitet med finess, samt kunnig personal som guidar dig genom mat och vin. Grano har ett väl genomarbetat koncept där magiskt, goda steungsbakade pizzor står i centrum, vi blev servade av mycket trevlig och charmig personal. Servicen är överlag mycket bra, både i receptionen samt på restaurangerna, som gör allt för att du skall ha det så bra som möjligt. Hotellet ligger centralt och nära till allt i Fjällbacka.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack 873jaelb
Daniel Gustafsson, Hotelldirektör på Stora Hotellet I Fjallbacka, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej,
Tack så mycket för er recension.

Omdömet skrevs 4 april 2021

Vi bodde här två nätter under påsken. Rummet var mysigt inrett med havsutsikt (rum:Sheba). och ett stort badrum. En kväll åt vi 4-rätters avsmakningsmeny på hotellet som var väldigt gott, alla smaker satt där de skulle, väl kompenerat. Frukostbuffén var fräsch och välsmakande!

En viktig grej med att bo på hotell är för oss att man erbjuds en fräsch frukostbuffé, även " i dessa tider", det går utmärkt om man vill.

Vi rekommenderar detta hotell.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Pernilla907
Daniel Gustafsson, Hotelldirektör på Stora Hotellet I Fjallbacka, svarade på det här omdömetSvarade 1 maj 2021

Hej Pernilla,
Tack för er recension.
Vi hoppas vi snart kan få locka hit er igen.

Omdömet skrevs 26 mars 2021 från mobil enhet

Vi bokade med tron att restauranger skulle vara stängda men hotellets restaurang var öppen trots Covid och lågsäsong. Fisk i hög klass serverades , detta är inte sista gången vi gör ett besök här!

Till allt accepterade de husdjur.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack 904kents
Sanna Eriksson, Marknadsföring på Stora Hotellet I Fjallbacka, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2021

Hej

Tack så mycket för eran recension, så trevligt att ni hade det bra här.
Varmt välkomna

Omdömet skrevs 11 oktober 2020 från mobil enhet

Lagom personlig lyx.
Bra service från bar och reception.
Sköna sängar !
Frukosten matchade dock inte kvaliteten från middagen på Mamsell på kvällen innan. Lite torftig , det varma inte alls ok .
Läget perfekt i Fjällbacka.

Datum för vistelsen: oktober 2020
1  Tack bertil2016
Omdömet skrevs 29 september 2020

Vi bodde i Havannarummet. Väldigt litet, saknade ett ställe att lägga sin resväska. Badrummet var stort och fint inrett MEN det fanns ett badkar med duschdraperi vilket gör att om man stor upp och duschar blir det vatten över hela golvet, kanske avhjälpt om man lägger draperiet innanför badkarskanten men det vill jag definitivt inte göra eftersom jag är säker på att man inte byter det efter varje gäst. Så ett badrum med vatten på golvet är ingen hit. Behövs mera tanke om gästernas bekvämlighet i det här fallet.
Frukosten var bra. Jag uppskattar att det fanns olika nötter, frön och torkad frukt till yoghurten.
Läget är bra i centrala Fjällbacka men jag kan tänka mig att det är svårt i högsäsong att hitta parkering i närheten.

Datum för vistelsen: september 2020
2  Tack StackarsJack