“Väl värt ett besök ”
Omdöme om Grano Fjällbacka

Grano Fjällbacka
Rankad som nr 5 av 18 Restauranger i Fjällbacka
Beskrivning: En halvtrappa ner på hörnet av hotellet flyttar Thomas Göteborgsrestaurang Grano in. Här serveras härliga smårätter och krispiga pizzor. Här skapar vi en mysig miljö och en naturlig plats att möta upp sina vänner för god mat och goda drinkar. Restaurangen öppnar upp helger från mitten av maj till mitten av september. Under högsäsong har vi öppet varje dag.

Supermysig restaurang med trevlig personal, man kände sig välkommen! Jättegoda pizzor och lika goda viner.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Gullans

Omdömet skrevs 9 maj 2021

Mysigt ställe med mycket god mat. Att prova drinkar här är ett måste! Drinkarna är innovativa och välgjorda samt stället har mycket trevlig personal!

Datum för besöket: maj 2021
Tack 873jaelb
Stora Hotellet Fjällbacka, Marknadsföring på Grano Fjällbacka, svarade på det här omdömetSvarade för 5 veckor sedan

Hej,
Tack så mycket för ert omdöme och kul att ni gillade våra lite annorlunda drinkar.

Omdömet skrevs 11 september 2020 från mobil enhet

Valde menyn med 7 smårätter och en avslutande pizza som var superfrasig och god. Återkommer gärna och funderar även på tillhörande hotellets restaurang Mamsel.

Datum för besöket: september 2020
3  Tack stevenous
Omdömet skrevs 10 augusti 2020 från mobil enhet

Äntligen ännu en pärla i Fjällbacka. Här sitter man i trevlig källarlokal med trevlig service och väljer smårätter att dela och fantastiska surdegspizzor. Svårt att välja då allt är gott. Vinlistan är helt okej och dessutom görs spännande drinkar. Bra Covid-19 anpassning med avstånd mellan borden.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Ullis63
Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Vi var fem personer, med ganska höga förväntningar, som åt pizza och drack gott vin. Varit i lokalen tidigare och såg väl ingen större skillnad med det behövs ju inte för lokalen är mysig i sig. Fick snabb service. Pizzorna var goda men levde inte riktigt upp till vad vi trodde att vi skulle få. Kommer förmodligen att gå dit igen men då prova deras andra rätter.

Datum för besöket: juli 2020
Tack akkatrasa

Resenärer som tittade på Grano Fjällbacka tittade också på

Fjällbacka, Västra Götalands län

Besökt Grano Fjällbacka? Berätta vad du tyckte!