“Otroligt god mat”

SandBunkern Bistro & Deli
Rankad som nr 7 av 18 Restauranger i Fjällbacka
Beskrivning: Golfresturang som ligger vid Anråsälven Stor uteservering med trevlig milja som servera vällagad mat under luncherna, vi erbjuder catering året runt och kan ha bröllop här på Golfbanan

Otroligt god mat, service och härlig pianomusik i bakgrunden! Rekommenderar sandbunkern starkt även för icke golfare! Köpte cateringen förra veckan och det var dunder!

1  Tack Isak E

Omdömet skrevs 26 april 2021

Jonas ordnade en underbar upplevelse både med mat och service för oss, kan verkligen rekommenderas!!!

1  Tack UlfO1962
Omdömet skrevs 5 april 2021

Äter nästan aldrig vegetariskt men idag serverades det bl.a friterade skockor med tryffelmajjo. Inget jag ångrar! Det var så gott och ölen satt som en smäck efter en dag utomhus. Tack till kocken!

Tack Willowena
Omdömet skrevs 5 april 2021 från mobil enhet

Bästa fisksoppan! - ever! Har som västkustbo ändå ätit många många. Top klass till lunchpris. Kan rekommenderas.

Tack brittmarie314
Omdömet skrevs 26 november 2020 från mobil enhet

Lagade rätterna med precision och resultatet blev superbt! Torsken var den mest vällagade och goda jag någonsin ätit. Jag kan varmt rekommendera att anlita Jonas på Sandbunkern Bistro & Deli, Fjällbacka.

Datum för besöket: november 2020
Tack ullisberg

Resenärer som tittade på SandBunkern Bistro & Deli tittade också på

Fjällbacka, Västra Götalands län

Besökt SandBunkern Bistro & Deli? Berätta vad du tyckte!