“Läget, läget och läget”
Omdöme om Café Bryggan

Café Bryggan
Rankad som nr 12 av 18 Restauranger i Fjällbacka
Omdömet skrevs 11 oktober 2020 från mobil enhet

Omdömet skulle kunna vara från en fastighetsmäklare.
Men Bryggans läge är ju perfekt.
Perfekt för en eftermiddagsfika. Gott kaffe och ”dopp” .
Varierande servicetänk hos personalen. Ägarinnan? riktigt sur.
Uppvägdes av att den andra servitrisen var så mycket bättre.

Datum för besöket: oktober 2020
2  Tack bertil2016

Omdömet skrevs 29 september 2020

Inget vidare utbud av fikabröd utan det var väldigt ordinärt, kändes lite som om bakelserna var köpta i frysdisken. Inte speciellt serviceinriktad personal, Vi drack vårt kaffe och åt upp våra bakelser och gick snabbt.

Datum för besöket: september 2020
2  Tack StackarsJack
Omdömet skrevs 13 september 2020

ÄT INTE HÄR!!
Tog lång tid innan man kunde betala i kassan.
Personalen yrade runt som höns, trots tomt i cafét. inget välkomnande eller ett hej. Så snäste en blond äldre dam i kassan (glasögon, lång, tunn) att man skulle äta med händerna då man frågade om vart besticken låg efter betalningen. Snobbigare vidrigare bemötande får man fan leta efter.

Datum för besöket: september 2020
1  Tack Annas_82w
Omdömet skrevs 26 augusti 2020

Såg fram mot en härlig fisksoppa en kulen augusti dag. Tyvärr blaskig diskvatten färgat, blaskig med små frysta räkor . Inte värt 175 kr

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack Kirsten47
Omdömet skrevs 15 augusti 2020 från mobil enhet

Åt torskburgare som inte alls smakade bra men jätte fint läge precis vid havet.
Kom tillbaka senare för en drink och blev rekommenderad att prova irish coffe och den var fantastiskt god.
Super trevlig bartender tyckte vi båda :)
Men maten som sagt så där.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack F8203VPemma_

Resenärer som tittade på Café Bryggan tittade också på

Fjällbacka, Västra Götalands län

Besökt Café Bryggan? Berätta vad du tyckte!