“Gott kaffe och goda bullar”
Omdöme om Setterlinds Bageri

Setterlinds Bageri
Rankad som nr 8 av 18 Restauranger i Fjällbacka
Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Gott kaffe och smarriga bullar kan inhandlas på detta bageri. Frukostmackorna hade gärna fått göras på frallor i butiken

Datum för besöket: augusti 2021
Tack charlotteotema

Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Helt okej ställe för en smörgås och en kaffe. Jag kan rekommendera mackan med Fjällbackaröra, den var god. Fikat var så där, ingen höjdare. Inte ens barnen tyckte det var något jättebra. Men vi alla var överens om att det var mysigt att sitta där och en i personalen var jättetrevlig! Det kändes absolut prisvärt ändå.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Mr_Rosberg
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Var Ni än befinner Er i Fjällbacka - båt, stuga eller husvagn. Gå till detta bageri. Stort varierande utbud, mycket bakat av surdeg. Susanne som driver detta bageri sedan många år ger, tillsammans med sin personal, Fjällbacka ytterligare poäng som Västkustens matpärla.

Tack Hajen62
Omdömet skrevs 20 juli 2020

Setterlinds bageri ligger vis en gatukorsning och inte enkelt att parkera sin bil där men de har färska och utsökta bakverk att köpa med sig och man ta en kaffe med vinerbröd där också !

Tack Erling G
Omdömet skrevs 8 juli 2020 från mobil enhet

Goda frallor, mackor & bullar. Gott kaffe. Trevligt inredd lokal.
Perfekt för en frukost eller för att handla bullar till eftermiddagens fika.

2  Tack fr0k3nfr4k3n

Resenärer som tittade på Setterlinds Bageri tittade också på

Fjällbacka, Västra Götalands län

Besökt Setterlinds Bageri? Berätta vad du tyckte!