Omdömet skrevs 2 juli 2017 från mobil enhet

Vi campade en natt med husvagnen här. Restaurangen var katastrof men den recenserades i Tranviken Restaurang.
Servicen var bra när vi kom och fick den hjälp vi behövde. Bara 7 husvagnsplatser men bara 1 upptagen när vi kom. Poolerna var bra och öppnade 11 på dagen. Fanns sandlåda och gungor etc för ungarna, även gratis minigolfbana även om alla banor lutade då de står i en backe typ :)

Bodde här: juli 2017
Tack Ted S
tezze, Informationsansvarig på Tranviken Beach, svarade på det här omdömetSvarade 7 juli 2017

Tack för ert omdöme. Tråkigt att maten inte var bra, har tagit upp detta med berörd personal. Tack för ert besök och välkommen åter. // Tranviken beach

Omdömet skrevs 6 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste med familjen