Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna

Bodde på hotellet med vänner för att åka skidor. Skidåkningen i riksgränsen är vad den är men har inte med hotellet att göra. Rummen är relativt slitna med och standarden kan jämföras med ett vandrarhem (vi bodde i de ”lyxigare” rummen) men är inte prissatta därefter. Frukosten är ett starkt kort.

De gemensamma utrymmena är tyvärr fulla med ungdomar som inte bor på hotellet. De bor istället på omkringliggande parkeringsplatser i bilar och tält men utnyttjar hotellets lobby för att vistas på dagarna. Laddar mobiler/datorer, surfar, äter medhavd mat och dryck, kollar film med mera under dagarna. Det är ganska ofräscht och dessutom gör detta att det inte finns någonstans att sitta för lunchgäster eller oss som bor på hotellet.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack 518erika

det går inte att köpa ett liftkort för 8 dagar. man får köpa ett 5 dagars kort och sedan 3 tilläggsdagar. detta betyder att man måste göra 4 besök/del-betalningar. helkorkat och virustider ännu mer korkat.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack larssF6015YE
Omdömet skrevs 10 maj 2020

2 Pensionärer som pga inställda tåg inte kan ta sig till Riksgränsen utan tre byten.
På konsumentverkets hemsida står tydligt att Folkhälsomyndighetens rekommendationer är att "man ska avstå från onödiga resor inom Sverige och därför kan ha rätt till pengarna tillbaka. I synnerhet om man tillhör riskgrupp. Detta beror på att situationen kan ses som force majeure-liknande händelse./---/ I dessa fall bör pengarna betalas tillbaka."
Har påpekat detta o fått svar att det inte är ombokningsbart.
Vi har inte begärt att få pengarna tillbaka utan har föreslagit att få boka om till 2021 men fått nej från ledningen. Är det fler som känner igen det här?
Mia Ullman o Lasse Jäger
mia.ullman@gmail.com

Datum för vistelsen: maj 2020
1  Tack 396miau
Omdömet skrevs 5 mars 2020

Tidigt i mars, mycket snö och helt ok med mjuk snö utanför pisterna i trevliga backar som ger stor frihet till var och hur man vill ta sig ned. Rummet välstädat, bra komfort på sängen, täcket mindre skönt.
Hotellfrukosten som ingick var medioker vad gäller mjukt bröd, i övrigt ok även om information, om vad som låg på tallrikar och andra uppläggningsfat, saknades. Kaffet under medel.
Bemötandet från personalen var det bästa av allt, riktigt bra!!

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack Tore I
Omdömet skrevs 11 mars 2019 från mobil enhet

Var där på premiären, tydligen en överraskning för personalen att det var öppning..
Liften trasig, lappis stängt, nordalsköket hade fruset vatten så inga varma drycker, endast öl o energidrycker
Bad om Loka , det var beställt fick jag till svar och levereras om 3 dagar!!
Katastrof!
Fanns ngr portioner gulaschsoppa o varm korv, räckte till 20 personer sen var all mat slut...

Datum för vistelsen: mars 2019
1  Tack S3113AIchristinas