“Kundfokus!”

Vippabackens Servering
Rankad som nr 1 av 6 Restauranger i Överkalix
Kök: Svenskt

Fantadtiskt bra bemötande, riktigt god mat och en intressant plats. Stort tack till de suveräna tjejerna som gjorde allt för oss. Mvh/Gänget som frågade om säl saxen. :)

Datum för besöket: september 2020
Tack Tord-letsescape

Omdömet skrevs 4 juli 2020

trevligt personal även om det var i sista minuten innan stängning. tog en hamburgare och kaffe samt en polarkaka med ost. kaffe var otroligt gott och jäkligt varmt som det ska vara.. hamburgaren var pricken på i'et, härlig inredning med olika kul saker.....så är du ute och åker här på E10 ta en paus.. bra priser.

Datum för besöket: juni 2020
Tack bluetomas
Omdömet skrevs 11 oktober 2019 från mobil enhet

Vilken söt liten dold pärla!!!
Norrland är ju bara fantastiskt när det gäller genuina och unika ställen. Jag blev lite smått förälskad i Vippabacken!
Äkta kokkaffe serverar de.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Nella_P_74
Omdömet skrevs 3 september 2019 från mobil enhet

Riktigt bra mat, bra personal. Du gå aldrig därifrån hungrig eller gnällig. Finns även hamburgare eller mackor att köpa för å ta med. Har hyfsade öppettider då dom stänger kl 20.

Datum för besöket: juli 2019
Tack samuel w
Omdömet skrevs 3 september 2019

Ett måste om man gillar husmanskost. Prova laxmackan också. Mycket hemtrevlig miljö. Otroligt gott kok kaffe.

Datum för besöket: september 2019
Tack thomasraden2

Resenärer som tittade på Vippabackens Servering tittade också på

Överkalix, Norrbottens län
Överkalix, Norrbottens län

Besökt Vippabackens Servering? Berätta vad du tyckte!