“Trivsamt ställe med vänlig service”

Ravintola Kansakoulu ja Majatalo
Rankad som nr 1 av 3 Restauranger i Vastanfjard
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Jag och min pojkvän sökte ett ställe där vi kunde slå oss ner och ta oss en öl. Det mesta var stängt så här års men Kansakoulu var öppet. Personalen var mycket vänlig, stället var vackert inrett i gammaldags stil och brasan sprakade i kaminen. Nästa gång kommer vi på ett mål mat, menyn såg lockande ut.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 141pernillah

Omdömet skrevs 2 februari 2020

Maten är god och munkarna fantastiska. Vänlig betjäning i trivsam miljö. Rolidt att en gammal skola har väckts till liv

Datum för besöket: februari 2020
Tack 449madeleinek
Omdömet skrevs 6 januari 2020

Julmaten var jätte god och nyåret var roligt med mexikanskt stående bord o bra musik i tonerna av Markku Ketola. Det är nog värt ett besök om du inte har varit där

Datum för besöket: januari 2020

Matildedal, Southwest Finland
Kimito Island, Southwest Finland

Kimito Island, Southwest Finland
Vastanfjard, Kimito Island

Besökt Ravintola Kansakoulu ja Majatalo? Berätta vad du tyckte!